FUW Clash - 09.05.10 (Week 19)


+ Фойерверки, шум, олелия! Последният Clash преди тазгодишният FUW Enslaved започва. Зото изглежда ще открие шоуто, защото той с бавна стъпка идва на ринга, облечен с коженото си яке и държащ един голям шоколадов заек, най-вероятно останал от Великден.

Зото: Миналата седмица ме нямаше наоколо, защото не се шувствах добре след загубата си... ще повторя – загубата си от другаря Ангелов. Него също го нямаше, но пък от FUW пуснаха клипше, за да разкажат историята на враждата ни. Враждата ни е ясна и няма нужда някой да разказва историята й. Ангелов е един пропаднал комунист, който поради неясни пришини иска да се прави на ваш герой. Аз... аз искам да го бия и си имам една камара пришини за това. На Enslaved всичко свършва, но до тогава има цяла седмица, а аз получих интересно предложение от НикитУ ЛазарУв – да избера противник на другаря Ангелов за тази вешер. И този противник ще бъде...

Започва музиката на DH Pezeveng и той със сърдито изражение и зле завързано шалче идва на ринга. Видяхме го за последно преди няколко седмици, когато Бож го преби в Submision Match и го накара да каже истината за местонахождението на Xtreme. Това изглежда се е отразило на Пезевенг, защото не изглежда доволен. След него се появява и другарят Ангелов, който налита върху Зото, но съдията застава между двамата. Зото се ухилва и отхапва главата на шоколадовия си заек, а мачът започва.

-DH Pezeveng defeated Comrade Dmitrii Angelov – Зото неколкократно разсейва Ангелов по време на мача, като накрая нервите на Ангелов не издържат и той се нахвърля върху качилия се на въжетата Зото. Това дава възможност на Пезевенг да просне другаря с Time Machine (Tiger Suplex) и да го тушира за победата.

След мача Пезевенг бързо си тръгва от ринга с все така сърдито изражение, а Зото стои ухилен край ринга. Ангелов се свестява и взима микрофон.

Ангелов: Забавно ли ти е, капиталистко псе? Е, ще ти е по-забавно когато разбереш, че НикитУ даде и на мен правото да ти избера противник за вечерта. Приготви се... защото по-късно тази вечер ще се биеш с Bulletproof. (Зото побеснява от злоба) А аз си слагам за цел в следващата петилетка... не, говоря глупости. Слагам си за цел следващата седмица в Адската клетка да ти причиня болка и да те покрия в ярките багри на комунистическото червено от глава до пети. Ще кървиш като прасе, прасе!

Зото хвърля останките от шоколадовия заек и се прибира бесен зад кулисите, а публиката изпраща Ангелов с аплодисменти.

+ Алекс Благия е зад кулисите с микрофон, а до него стои Шарлът.

Алекс: Здравей, Шарлът. Като за начало искам да кажа, че съм впечатлен от гърдите ти, но това не е толкова важно. Важното е, че ти поиска да бъдеш интервюирана от някой друг, а не Силвия. Е, ето ме. Кажи какво ти тежи?
Шарлът: Тежи ми това, че Доби, една от най-добрите ми приятелки, си стои вкъщи и плаче след това, което й се случи преди няколко седмици. Плаче заради това, че загуби детето си след Копие от Биров. Миналата седмица казах, че ще накарам Нели да си плати. Тази седмица отправям предизвикателството – Нели, ти и аз една срещу друга на следващия Clash (Бел.коментатора: който е след 2 седмици). Без извинение.
Силвия (която се появява до Алекс и Шарлът): Нели не се нуждае от извинения, за да те смаже.
Шарлът: Ти не разбра ли какво става като си близо до мен?
Силвия: Камерите се обръщат към мен?
Шарлът: Хммм, не. (Шарлът удря Силвия в лицето и за трети пореден път я праща в безсъзнание! След това тя напуска мястото за интервюта, а Алекс се опитва да изправи Силвия, незнайно защо държейки я на странни места за вдигане на някого...)

+ BК излиза под звуците на Burn, Burn и се качва на ринга. Предвидено е да има мач с Валето, като бях информиран, че Асото и Биров не са допуснати до залата поради възможност от „прекалена агресия”. Двамата имат сериозни проблеми, но ще трябва да почакат до мача за отборните титли на Enslaved, за да ги решат. Сега обаче партньорите им ще се изправят един срещу друг. Валето също идва на ринга и подава ръката си за поздрав. BK мълчаливо я пренебрегва.

-BK defeated Valeto – Валето дава всичко от себе си, за да победи. В края на мача, докато той се подготвя за 450 Splash, край ринга се появява Нели. Той се заглежда в нея, BK скача на въжетата и оттам прави на Валето PunX_n0t_DeaD. Мачът приключва с отброяване до три и победа за BK.

Шарлът идва на ринга и застава срещу Нели, но BK застава между двете и отблъсква с ръка боксьорката. Двамата с Нели се прибират зад кулисите, а Шарлът помага на Валето да се изправи. Щом в обикновен мач отборният шампион BK може да нанесе толкова щети, какво ли ще стане когато вместо въжета рингът е заграден с бодлива тел?

+ Алекс Благия отново е зад кулисите, този път с NMP.

Алекс: Казвам „здравей” на новия ми гост, надявам се никой да не нападне поне него, NMP. NMP, миналата седмица Лука Пейн, един добре напредващ новак, те нападна в гръб след мача ти. По-рано той беше обявил, че ще обяви избора си за противник за Enslaved и изглежда това си ти. Мислите ти по въпроса?
NMP: Мислите ми ли искаш? Мисличките ми? Ами мисля си, че ще ида на Enslaved и ще му спукам дупенцето от бой. (той поглежда камерата) Пейн, идваш тук, печелиш два-три мача и почваш да се правиш на мъж. Скачаш на мен, нападаш ме в гръб. Луд ли сиииии? Знаеш ли какво означава NMP? No More Pain. Това ще е случая на Enslaved. Ще се изправя срещу теб, това е сигурно, и ще прекъсна серията ти от „честни” победи, донасяйки ти една „честна” загуба. (той се тръгва, след което се връща в кадър) И между другото можеш да ме хванеш за ***.

+ Бож излиза на ринга, а феновете го аплодират бурно. Той ги моли да замълчат, след което взима микрофон.

Бож: Благодаря, но няма нужда да ми ръкопляскате. Не ме бива много в говоренето, затова ще съм кратък. До началото на тази година си мислех, че съм непобедим. Че всичко се случва така както искам. Вече почти бях изгубил интерес от работата си тук, когато бях победен. Reaper ме победи и прекъсна победната ми серия. Оттогава сякаш ме гони някакъв лош късмет. Проблемите ми с онзи прошляк DH Pezeveng, отвличането на добрия ми приятел Xtreme, а миналата седмица и брутална атака от страна на Reaper. Да, миналата седмица ме хвана неподготвен. Но на Enslaved няма да съм неподготвен. Напротив. Отивам на Enslaved с явната идея да стана първият човек, спечелил два пъти титлата на FUW и нищо няма да ме спре. Ще отмъстя на Reaper за атаката в гръб, ще отмъстя за всичко, което причини на Xtreme, ще отмъстя за загубата си през февруари.

Reaper се появява на рампата, придружаван от Уинтър, която държи в ръцете си титлата на FUW.

Reaper: Искаш да отмъщаваш? Добре, че получиш тази възможност. Ще мина през теб, както минавам през всички останали. Ще те бия както те бих на St.Valentine’s Day Massacre. Но това е другата седмица. Тази седмица ще те помоля да не ми се пречкаш, защото ще участвам в мач с приятелката си, която иска шанс да се изправи срещу Ети преди турнира.
Бож: О, говориш за отборният мач? Ти и Уинтър срещу Ети и партньор по нейн избор? Не ти ли казаха, ye? Аз ще съм партньор на Ети. Хах.
Reaper (с отворена уста): Не, не, не. Ние с теб ще се бием на Enslaved, не преди това...
Бож: Не ми „не”-кай. Тази вечер ти и жена ти ще бъдете победени от Bra шампионката и бъдещият FUW шампион. И няма нищо, което да може да направите, освен да сте така послушни да не ревете докато ви бием.

Reaper само се усмихва и казва на Уинтър да се приберат зад кулисите. Бож поглежда публиката, след което и той си тръгва. Имаме си главен мач вече...

+ Другарят Дмитрий Ангелов се присъединява към мен на коментаторската маса, а на ринга излиза Bulletproof, избран от Дмитрий да се изправи срещу Зото. Другарю, да те питам за последно – готов ли си за Hell in a Cell Match-a?

Ангелов: Повече от готов. Ще победя Зото и ще сложа край завинаги на долните му тайни реклами на американски захарни продукти! Като преди това ще се насладя на това как Bulletproof ще се справи с него.

Bullet изглежда готов. Той наглася бронираната жилетка, с която по принцип идва на ринга, а на рампата се появява Зото. Той внимателно се качва на ринга и поглежда първо Bulletproof, а след това и Ангелов. Време е за мач!

-Bulletproof defeated ZoTTo – Оспорван мач. Въпреки физическото преимущество на Bullet, Зото не се предава лесно. Той дори успява да спечели предимство след бъркане в очите. Ангелов обаче разсейва Зото докато той дебне за Chocolate Spinebuster и това дава шанс на Bullet да забие един Stunner за победата.

След мачът Ангелов се качва на ринга, стиска ръката на Bullet, след което поглежда към Зото и се усмихва. На Enslaved двамата ще бъдат затворени в Ада. Кой ще оцелее обаче?

+ Като казах Enslaved е време за един последен поглед към Card-a на шоуто. Мачовете вече са ясни, правилата им също. Ето го и пълният списък:

-Darth Lords of the Sith (Darth Rado/Darth Goper) vs. Don Juan Nuja/Rosey Poryazov
-Luka Pain vs. NMP
-FUW Tag Team Championship – No Rope Barbed Wire Match: Birov/BK © vs. AVP (Asoto/Valeto)
-FUW Bra Championship: Eti © vs. Winter
-Hell in a Cell Match: Comrade Dmitrii Angelov vs. ZoTTo
-FUW Championship: Reaper © vs. Boj

Enslaved 2010 е другата неделя, ако сте живи дотогава сте поканени да присъствате. С обич: рекламният екип на FUW.

+ Дойде време за главният ни мач. Бож и FUW Bra шампионката Ети излизат заедно на ринга. Той я гледа с известно недоверие, но все пак й се усмихва (ако сте забравили: някога тя беше в Birov’s Bitches Coalition, а някога BBC вгорчаваха живота му). Под звуците на “Indestructible” на Disturbed (официално новият theme song на Reaper) се появяват и противниците им – шампионът Reaper и претендентката за титлата на Ети – Уинтър. Двамата са на ринга и мачът започва!

-Reaper/Winter defeated Boj/Eti – В процеса на мача Бож и Рийпър се сбиват извън ринга, а там остават партньорките им. Ети взима от ъгъла новия си учебник по биология и се опитва отново да удари Уинтър, но Рийпър се качва на въжетата и й го дърпа от ръцете. Това дава възможност на Уинтър да просне Ети с Widow’s Peak и да я тушира.

Въпреки че гонгът е бил шампионът и Бож продължават да се бият извън ринга. Уинтър се намесва и помага на Reaper да повали Бож, след което шампионът вади метална тръба изпод ринга и нанася няколко удара върху тялото на претендента, отмъщавайки си за атаката преди няколко седмици. „Отмъщение” е основната дума при тях двамата, но кой ще успее да получи повече (а и титлата на FUW) на Enslaved?

3 коментара:

  1. Анонимен16 май 2010 г., 3:34

    Pi4444 neshto lipsvam :D ;(

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен16 май 2010 г., 3:35

    Tva gornoto beshe ot Antoan xaxa :D

    ОтговорИзтриване
  3. В това, което ще пусна днес мисля, че те има, макар и с малка роля. Стига ревеш :D :P

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...