Iron Man 2

Крайно време беше някой от филмите, които чаках да се появят през тази година, да не се окаже разочарование, било то малко разорованийце или чудовищно разочарованийще. Блях, не ми се получи да се правя на интересен. Както става ясно от заглавието става дума за Iron Man 2. Тааа... нека му направим малко реклама.

Първият Iron Man ми хареса много. Добре разказана история, горе-долу сносен злодей в лицето на Обадая Стейн, много силна игра от страна на Робърт Дауни Джуниър. Е, имаше и някои слаби страни, но са толкова малко, че дори не ги помня. Тази година - хоп, излезе продължението и... ми хареса още повече. Макар масовото мнение да не е такова, аз лично считам Iron Man 2 не само за достоен наследник на първият филм, но и донякъде за по-добър. Силни злодеи в лицата на Justin Hammer (Сам Рокуел) и Whiplash (Мики Рурк), пак много добро представяне на Робърт Дауни Дж., прилична игра на Дон Чийдъл (който не ме подразни, въпреки очакванията ми) и много добре изпипани забавни и екшън сцени. Супергеройски филм от класа, без съмнение. Препоръчвам го с две ръце. Не знам какво да ви кажа повече.

А да... няма да спойлна като кажа, че силно се набляга на бъдещия филм за Avengers, но да се твърди, че Iron Man 2 е изцяло реклама за него, е глупаво. Iron Man 2 си е филм с интересна и самостоятелна история, в която макар да са преплетени доста елементи, подготвящи ни за бъдещия Avengers, не може да се нарече "подготовка" за друг филм. Това са глупави изказвания, с които твърдо (ама твърдо твърдо) не съм съгласен.

И отново - гледайте Iron Man 2. След всички "касови" бози излезли от началото на годината досега, това според мен е филмът, който най-много си заслужава парите за кино... или в краен случай изразходваният интернет трафик.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...