4 (теми) в 1 (пост) - очаквано несполучлива комбинация

Понякога идва време за някой от онези симпатични постове, пълни с всевъзможни глупости, тъй като човек/блогъра (има ли разлика всъщност?) няма времето и желанието да пише отделно постове, а има тоооолкова много неща за казване. В такива случаи стигаме до ситуацията, която наблюдавате сега - почваш да пишеш пост за една камара неща, като слагаш някакво привидно интересен (но де факто безмислен и излишен) увод, който да накара хората да четат нататък. За какво ще си говорим този път:

1. Новият блог, в който съм замесен
2. Новият вид на този (и вечно най-любим) блог
3. Лавината постове тук и докога ще продължи
4. Какво гледам и дали си струва

Хаха, 3 точки за блогове и една за филми. Лейм Бире. И все пак се обичам. Но за да запазим логическата (моля?!?) последователност в този пост, нека продължим с него точка по точка...

1. Да. 2 години бяха нужни, за да се престраша да взема каквото и да е участие във втори блог, а то като се замислиш не е голяма философия. В случая става дума за блог, който аз и двама (за момента) мои колеги ще поддържаме, в който ще става дума за социални въпроси от всякакво естество, но ще се набляга най-вече на политиката (все пак сме политолози). Така че най-официално ви каня да посетите "Политическите маймуни" (велико име, индийд) ако дори малко се интересувате от политиката, икономика или нещо по-сериозно от това да четете поредната ми 10-странична простотия.

2. Новият вид на блога си е събитие, поне за мен. Още от самото създаване на bireto.blogspot.com винаги съм разчитал на семпли черни скинове, като буквите варираха от бяло през сиво и т.н. Е, време беше за промяна. Промяна, която съм замислял много пъти преди, но така и не се навивах да направя. Сега обаче стана импулсивно - просто реших, поиграх си с вградените темплейти, поиграх си малко с останалите боклуци по кода на страницата и ето, че блогът е вече доста по-светъл и приветлив. Лично аз го харесвам повече така. Пуснах и анкетка, в която цели 28 души се осмелиха да вземат участие (ако това са единствените читатели на блога, то Statcounter яко ме лъже за броя на посетителите, хъхъ). С 19 на 9 "белия вид" на блога печели пред черния. Да, независимо какъв беше резултата, блогът щеше да остане така както го виждате в момента. Причината я има няколко реда по-горе - харесва ми! И то много. Сетете се за мотото на Phillips.

3. През последната седмица буквално се изкъртих. Три ревюта на кеч-шоута (предполагам, че все има кой да ги чете, а на мен ми е кеф да ги пиша), един разказ ("Спомени", нещо като пролог за втория сезон на "Ties that bind", който се задава през лятото), ревю на филм (Принцът на Персия), препоръчани песни, напълно безмислен пост за една ужасно голяма дупка, ежеседмичното FUW Clash иии късно снощи един пост с клип от Smallville, който просто трябваше да постна. 9 поста за 1 седмица. Това не се е случвало от... месеци? Година? Няма значение. Важното е, че ми се пише, а и предполагам, че има хора, на които да им се чете. Дали и тази седмица ще е така? Не знам. Нямам идея. Не зависи от мен, а от вдъхновение. И все пак... навестявайте блога по-честичко от обикновено.

4. И стигаме до нещото, което не се вписва сред останалите точки - какво гледам в последно време. Ъм... Smallville. Всеки, който ме има като приятел в Facebook, вече е изтормозен от постоянните коментари, които пускам за сериала. За 2 (или може би са 3?) седмици и малко изгледах 6 сезона и преди няколко часа почнах седмия. Не е най-великия сериал ever, страда от това, че много от епизодите са прекалено встрани с главната история само и само, за да я разтегнат повече, но пък става за гледане. А и полудях от кеф при вида на (SPOILER ALERT) първата, все още нешлифована версия на Justice League. Та да, Smallville гледам, кефи ме много. Последните филми, които гледах през изминалата седмица (освен Принцът на Персия, за който както казах има цяло ревю в блога), бяха "Solomon Kane" (донякъде) и "Shutter Island". Първият, макар да имах известен интерес към него преди време, не ме грабна особено, но става за едно гледане (нещо, което в последно време нямам желание да правя). "Shutter Island" обаче е един уникално силен филм, който си заслужава всяка секунда. Невероятна атмосфера, невероятно действие, солидна история и обрати. Наистина харесвам толкова добре направени филми. Най-голямата грешка на Леонардо ДиКаприо като че ли е, че се е снимал в "Титаник" и всички ще го помнят с ролята на беден любовник/удавник. Човекът е много стабилен актьор и в "Shutter Island" прави наистина запомняща се роля. Браво! Чакаме "Inception" на Кристофър Нолън, пак с него. Иначе тази нощ мисля най-накрая да изгледам "Wolfman", защото съм го почнал преди 2 седмици, но така и не мога да го догледам. Което пък означава, че въобще не отговаря на очакванията ми за нещо наистина запомнящо се... Не е като да е първото разочарование за 2010, така че няма да се оплаквам.

И за финал - днес видях младеж, който поради една или друга причина ми напомни за модерна гей версия на Хитлер. Мустак, концентриран под носа, опит за тънка ивица брада от ухо до ухо и изрусена косица. Сик, а?

4 коментара:

  1. О, това за младата гей версия на Хитлер е супер извратено.. Иначе много искам да гледам Принцът на Персия, но няма кой да ме пусне да ида до пловдив..

    ОтговорИзтриване
  2. Sadpanda? :D Споко, до месец-два ще го пуснат по тракерите с доста прилично качество, макар че е доста готин на кино.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен9 юни 2010 г., 20:35

    **SPOILER(a little one)**

    -Намерихте ли това,което търсите,принце?-възкликна принцеса Тамина докато с прикрита разяреност забеляза как Дастан фокусираше погледа си в/у достойнствата и xD

    Пет към едно обаче,че следващата дестинация на наскоро изявилият се годзилски член е София xD

    Уви,Wolfman съква леко,really :(

    Ф.

    ОтговорИзтриване
  4. София вече е била пенетрирана неколкократно от малолетните годзилченца. Шофьорите знаят.

    Въпросът, който човъркаше мозъка на Дастан доста време: та мина или да ни та мина? :S

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...