Препоръчани песни - Част 48

Традициите са си традиции - отново искам да насоча вниманието ви към няколко песни, които доста често слушам в последно време (били те стари или нови), като идеята е, че някоя може да ви допадне. Този път реших просто да дам имената на песните с линкове за тях в YouTube, за да ги чуете и да решите дали някоя (някои) ви харесва. След това може да си ги потърсите сами в mp3 формат, онлайн магазин (да бе...) или пък просто може да ме откриете някъде (в страница за мен има координати), за да ви я (ги) пратя. Приятно слушане!

Xandria - Eversleeping
We are the fallen - St.John
Entwine - Surrender
Sunrise Avenue - Diamonds
Lifehouse - You and me
Three Days Grace - The Good Life
Thousand Foot Krutch - Move

ПП: "Diamonds" и "Move" май са най-големите ми фаворити сред тези. Само отбелязвам. Иначе другата седмица почти сигурно ви чака ново постче, защото съм се отдал на лов за свежи песни.

1 коментар:

  1. "Move" вече я бях слушал и си е много добра, но сега чух "Diamonds" и се зарибих. Адската!

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...