Препоръчани песни - Част 49

Този път нещата ще са мааааалко по-разчупени и както в доброто старо време, когато тази "рубрика" имаше за номерация само едноцифрени числа. В смисъл, че ще казвам по няколко думи за песничките, за да ви ориентирам не само за какво иде реч, но и какво е личното ми мнение за тях, въпреки че щом една песен е тук значи я харесвам в една или друга степен. Таааа... линковете са отново към YouTube. Ако си харесате нещо и имате проблем с намирането му се свържете с мен, ще ви уредим... хъхъ.

Drew McIntyre's Theme Song - Broken Dreams - Независимо дали харесвате кеч или не, ако alternative/леката жичка са ви по душа чуйте това. Да, текстът е доста малко, за сметка на музиката, но е нормално - все пак е theme song. При това доста добър, един от най-приятните за слушане според мен в момента. Звънливият момент с китарата (не знам как да го опиша, затова внимавайте на 49-тата секунда, когато се чува за пръв път) ме побърква.

Skillet - Awake and alive - Може би малко избързах, харесвайки само 3 песни от "Awake" - последният албум на Skillet. Тази песен (третият поред сингъл) е също толкова добра, колкото и другите две, а и има специално предимство, а именно - участието на барабанистката им (която аз лично много уважавам, хъхъ) като вокал. Тази песен ме подсети да изнамеря отново "Awake" и да дам шанс и на останалите песни, защото това определено се затвърждава като един от най-допадащите ми като цяло албуми, които съм слушал някога.

Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie - Има шанс да не сте чули за тази песен, затова я предлагам. Да, странно е точно аз да предлагам техни песни, но тази си има чар - много (поне според мен) силен текст от страна на Еминем. Аз примерно никога не бих могъл да опиша подобни неща чрез рап. Ритъмът също не е лош, а предполагам и че ще се слуша доста това лято. Повечето ми познати вече прекаляват със слушането й, но така е като слушаш само масово слушаната музика - не ти остава време за доброто, стоящо в периферията.

Това е. Само три?!? Да, само три, но пък ги въртя постоянно, така че... Ще пиша пак, когато се натрупат нови (за мен) неща, които ми харесват, макар че не става лесно - за 2010-а съм попаднал на едва 60 песни, които са ми харесали и не съм слушал преди това (т.е. и стари, и нови). Ако си харесате някоя от горните песнички се захващайте с търсене, аз отивам на акция.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...