WWE RAW (28 юни 2010) Ревю и малко прогнози занапред

NEXUS вече е официално име на седемте отрепки от NXT Season 1, а хаосът, причинен от тях, продължи и в последния RAW, на който най-накрая се насилих да дръпна едно силно ревю. Също така стана ясно какъв ще е мачът за WWE титлата и кои ще са участниците в Money in the bank мача на RAW на идното PPV, което се казва... "Money in the bank". И сега огромен спойлер от последното шоу, в случай, че не сте го гледали: Козлов спаси Сантино от Ригъл! ...за пореден път. Време е за RAW Review, така че цъкайте бутона отдолу и продължате с четенето. Мерси.

Силен спойлер, а? Да, по всичко личи, че след като вече няколко седмици ги занимават един с друг WWE все пак ще направят Владимир Козлов и Сантино Марела отбор. Няма лошо, и без това има нужда от отбори, а двамата нямат друга работа. Но защо по дяволите говоря за тях двамата? Да се прехвърлим на важното.

MONEY IN THE BANK! Доволен съм, определено съм доволен. Винаги съм бил на мнение (даже тук съм го писал), че в един MITB мач трябва да има както утвърдени звезди (в този случай Ортън, Острието, Джерико), така и кечисти от midcard-a, които обаче са получили сносен пуш в последно време (в случая Миз, Truth и донякъде Борн). Eстествено, WWE нямаше как да ме зарадват напълно и този мач също ще е с осем души. Лично на мен присъствието на Дибиази и Морисън ми се струва малко излишно, имайки предвид, че първият го ползваха повече за комедийни сегменти през последните седмици (сериозно, защо?), а вторият не знаят какво да го правят вече половин година. И все пак могат да допринесат с нещо за мача, особено Морисън. Хареса ми, че нямаше квалификации (защото щяха да са адски излишни), ами участниците бяха направо представени от Роб Зомби (който за малкото си време на екран и интеракцията си с Острието беше интересен). Че и билд-ъпът започна добре - интересно промо на Острието (най-подходящият човек, който да започне с хвалбите по темата MITB), последвано от отборен мач 4 на 4, който не беше никак лош, а и бе последван от приятна интеракция със стълбите и размяна на финишъри. Доволен съм, дано следващата седмица се обърне внимание и на другите участници, освен Острието и Ортън.

Забелязах и нещо кофти обаче... шибаният куфар е оранжав. Рийъли? Ай мийн... Рийъли?!? Изглеждаше толкова гнусен, че ако аз бях на някоя от стълбите в самия MITB мач щях да се замисля дали въобще да го пипна, какво остава да го свалям. Куфарът беше най-як, когато нямаше нищо по себе си. После с тези драсканици дадоха малко уникалност на отделните куфари, но все пак не изглеждаха толкова стилно и заплашително като първия.

Orton с плашещо гнусния оранжав куфар в ръце. Ще стане ли или няма да стане?

Сина-Шеймъс в метална клетка за WWE титлата ще е страхотен мач и съм силно развъл... Ебавам се, бе. Въобще не ми пука. Сериозно ми е втръснал от комбинацията Сина-WWE Championship, но пък ми е интересно кой от двамата ще бие, за да видя накъде ще тръгнат нещата. Дали към HHH-Sheamus за SummerSlam (както предвидих доста отдавна) или към Cena-Barret. И двата варианта не изглеждат зле и най-вероятно са сигурни, но въпросът е кой мач ще е за титлата.

Като казах Barret - липсата му не се усети силно. Хареса ми как беше измислена ситуацията около NEXUS и как те заобиколиха правилата и пак набиха някого, макар и пенсионерите. Схемата с издърпването на по един човек от ринга ме изкефи на макс. Go, NEXUS, go!

Инаф уит дис шит. Критиките?

1.Женският мач (какъвто и да е бил) така и не го гледах;
2.Hart Dynasty vs Usos върви много бавно и не особено интересно. Накрая ще се стигне до мач за титлата и първите ще запазят. Защо го бавят толкова? (Самоотговарям си: За да наберат Козлов/Марела инерция и да смачкат всичко живо преди да станат шампиони.);
3.Майкъл Коул много ме дразни *мъртвокоте*;
4.Началният сегмент беше много излишно удължен, чак ми се приспа. Сина и той ме дразни. Лигльо. Пардон. Исках да кажа педераст.

Следващата седмица повече. Чакаме завръщане от Барет (ако му оправят визата, ахаха), повече развитие около NEXUS и силен билд-ъп за MITB мача. Но сега да отделим няколко секунди за нещо друго!

БИРОВИ ПРОГНОЗКИ ЗА МЕСЕЦИ НАПРЕД!

MONEY IN THE BANK - 18 юли 2010: Вече двата мача за световни титли са ясни, както и участниците в MITB мача на RAW. Тук ще пробвам да налучкам участниците в този на SD (не, не съм чел спойлери, спокойно), както и ще дам предложение какво друго може да видим на ППВ-то:

-SMACKDOWN Money in the bank Match: Kane vs. CM Punk vs. Big Show vs. Koffi Kingston vs. Matt Hardy vs. Dolph Ziggler vs. Christian vs. MVP (ако съм ги познал всичките съм най-големият, даааа?)
-Unified Tag Team Championship: The Hart Dynasty (c) vs. The Usos
-Women's Championship: Layla (c) vs. Kelly Kelly

Силни прогнози. Т.е. ако съм прав MITB ще има малко мачове - два не особено интересни undercard мача, два ГОЛЕМИ MITB мача (като този на RAW естествено е по-голям) и два мача за световни титли, които просто бледнеят в сравнение с тези за куфарчетата. По-интересното е друго - сега някак си SummerSlam се оформи още по-добре в главата ми и ще дам една прогноза за някои от мачовете, които мисля, че можем да видим, макар до турнира да има 2 месеца.

Прогнози за SummerSlam 2010:
-Sheamus vs. Triple H
-John Cena vs. Wade Barret
-Randy Orton vs. Edge
-Kane vs. CM Punk/Rey Mysterio (много зависи дали ще е приключил с Пънк дотогава)

Не изглежда никак зле, поне според мен. Дано го билднат по един наистина добър начин тази година. Но стига бръщолевене. Ревюто свърши, прогнозките са дотук. ББ ГГ ГЛ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...