Препоръчани песни - Част 50

Едно от любимите ми занимания е да поствам песни в Facebook, опитвайки се да образовам хората там за това що е добра музика. Или поне за това каква музика харесвам аз (не, че някой е особено загрижен). Обичам да поствам песни и тук, като този пост е поредното доказателство. Да, "Препоръчани песни" направи цели 50 издания с не знам си колко песни (минимум 250). И занапред ще продължавам да препоръчвам песни, които привлекат вниманието ми, като няма да отказвам от време на време някой от вас да ми праща свое подобно списъче, за да обменяме ценно музикално инфо. А сега:

The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel - Новият химн на връзката ми? Може. Текстът на тази песен казва по-доста приятен начин неща, които винаги съм искал да кажа, но не съм можел да напиша песен по случая.

Brokencyde - True Love - Пак любовна, но не по начина, по който горната разглежда любовта. По един... малко по-брутален и забавен начин. Евала на пичовете за добрата песничка със зарибяващия текст. Даже крещенето ми се връзваше.

Art of Dying - Get Thru This - Супер зарибяващия co-theme song на WWE NXT. Писва бързо, това е проблемът. Иначе щеше да яко, ако я бяха оставили за theme song за Nexus фракцията, ама не...

И три страхотни песни на Hollywood Undead, които ме кефят дяволски много и не виждам смисъл да казвам по нещо отделно за всяка. Мачкат. Лично мнение.


Като за 50-то издание мисля, че 6 песни стигат, а и това е, което много, ама наистина много слушам през последните седмица-две. Да, пак няма линк за сваляне, а само линкове към YouTube. Казваме "не" на пиратството (или по-скоро оставям вас да си ги намерите). Приятно слушане :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...