FUW Clash - 04.07.10 (Week 27)


ЛИНК ЗА ЪПДЕЙТНАТАТА СТРАНИЦА С РЕЗУЛТАТИ
ЛИНК ЗА ЪПДЕЙТНАТАТА СТРАНИЦА С ИСТОРИИТЕ НА ТИТЛИТЕ

+ Вече сме в третата година от съществуването на FUW и не губим никакво време в излишни приказки – НикитУ ЛазарУв, който бе нападнат от маскиран нападател на FUW Second Anniversary Show, излиза на ринга, галейки нервно костюма си, който сякаш е шит по време на Втората световна. Да чуем какво има да каже главния ни мениджър.

НикитУ: Ще ме нападаш в гръб, така ли? Ще ме нападаш в гръб? Само педе***тите нападат в гръб! Аз съм шефa тук и няма да позволя подобно нещо. Чудите се на кого говоря ли? Говоря на онзи, който ме нападна на последното PPV – Reaper! Той се осмели първо да нападне мен, а след това Бож и Xtreme, защото е един страхливец. И все пак не успя да запази титлата си, за което съм толкова щастлив, че се напих три пъти. Сега обаче е време за...

Indestructible прекъсва главния ни мениджър (все пак това е кеч и винаги някой прекъсва някого) и бившият FUW шампион Reaper излиза на рампата, заедно с Уинтър.

Reaper: Не знам какво си мислиш, но не съм те нападал. Да, нападнах Бож, нападнах и Xtreme, но теб не съм те нападал.
НикитУ: Спри да лъжеш, мизернико! Да не искаш да ми кажеш, че в една и съща вечер различни хора са решили да правят атаки в гръб? Може да сме посредствено шоу, но това би било прекалено тъпо!
Reaper: Но е така... не съм те нападал!
НикитУ: Млъкни! Вече съм решил какво да те правя. На Second Anniversary Show една група хора те нападнаха, за да те вкарат в правия път. Тази вечер ти ще се изправиш срещу двама от тях – Роузи Порязов и бившият ти партньор Дон Жуан Нужа. Ако оживееш ще говорим пак.

Reaper започва да се мръщи сякаш е подушил нещо, което мирише наистина зле, а Уинтър го гали (по рамото, ей!) с тъжна физиономия, опитвайки се да го успокои. НикитУ започва със замах, а ние продължаваме нататък с простотиите.

+ Зад кулисите сме където Биров и BK изглежда са по средата на скандал. BK изглежда не е доволен от това, че не е спечелил Money in the bank мача, а Биров не е доволен от абсолютно всичко. Двамата започват да се блъскат като овни в размножителен период, но Нели се намесва и издърпва Биров настрани (или той е много хилав, или тя е необичайно силна...). BK продължава по коридора и едва не се сблъсква с NMP – носителят на Money in the bank куфарчето! NMP се ухилва на BK, потупва куфара и потегля нанякъде, докато BK го проследява с пропит със завист, омраза и няколко сълзи поглед.

+ Борко и Никсън се появяват на рампата под звуците на „Пиян” на Борис Дали. Информираха ме през седмицата, че двамата са получили от НикитУ ЛазарУв нов шанс в компанията, но ще трябва да докажат, че го заслужават. Как? Ами като за начало в отборен мач със Саша и Накрен. На Second Anniversary Show стана ясно, че техен дилър е Ети и те са нейни протежета, макар все още да чакаме обяснение по въпроса. Тази вечер обаче получаваме нещо друго – сблъсък между фенове на чашката и фенове на (леките) наркотици.

-W-D-E (Borko/Niksan) vs. Sasha/Nakren – Стабилен отборен мач с много пляскания на ръцете (т.е. смени) и комбо движения, макар и леко на забавен кадър – личи си, че участниците са ползвали от любимите си вещества преди мача. Все едно гледам „Матрицата”. Все пак победата отива при завръщащите се Борко и Никсън, след като правят двоен Rakia Drop (падане от горното въже върху тялото на противника) на Саша.

Пияниците започват да празнуват по ринга, докато феновете ги аплодират, но точно тогава осветлението изгасва. Когато се пуска отново на ринга са отборните шампиони Dark Lords of the Sith! Дарт Радо и Дарт Гопер се нахвърлят върху Борко и Никсън и ги изхвърлят от ринга. Следва Double Chokeslam за Накрен и той и Саша също са избутани от ринга. Дарт Радо протяга ръка към анонсърът ни, а Гопер отива до него, взима микрофона и го занася на Радо, сякаш той го е привлякал със Силата. Доста lame…

Дарт Радо: Видяхте мощта на Силата за пореден път! Ние сме отборните шампиони и всички други ще лежат в краката ни като Лея пред Джаба. Кхъ-кшшшшш!

След това затрогващо обръщение отборните шампиони се махат от ринга, а ние се прехвърляме зад кулисите.

+ Отново сме зад кулисите, този път в офиса на НикитУ ЛазарУв. Той изглежда по-спокоен и вперил поглед в камерата.

НикитУ: Тъй като Reaper ме изкара извън нерви, забравих нещо много важно – от днес започва подготовката за Gold Rush турнира. Точно така – от днес, нищо, че е след една камара месеци. Победителят от този турнир ще получи мач за титлата на FUW през декември на FUW Ultimate 2010. Тази година обаче, тъй като съм повлиян от световното, турнирът ще е по-особен. Ще има 4 групи от по 4 души. В груповата фаза всеки ще се бие със всеки. Победа носи 3 точки, no contest по 1, загуба – 0. Ще продължат първите двама от всяка група. След това четвъртфинали, полуфинали и финал! Голям финал! С фойерверки, конфети и без вувузели! Казах.

Уау! Ще имаме огромен турнир тук! Тази година Gold Rush ще е мощен.

+ DH Pezeveng излиза на ринга с нацупена физиономия след загубата си от Бож във вторник. Той нервно сваля шалчето си и изчаква противника си за тази вечер – вече свръх-емоционалния Файнъл, за мач 1 на 1. Файнъл излиза, решейки бретона си. Той също е с шалче, което обаче е доста по-гей изглеждащо от това на Пезевенг. Битката на шалчетата започва!

-DH Pezeveng vs. Final – Бърз мач. Не в смисъл, че движенията им са бързи, а че бързо свършва. Пезевенг дърпа Файнъл за бретона, което разплаква втория и той тръгва да бяга. Пезевенг обаче го дърпа за шала, качва го на раменете си и го просва с Time Machine (GTS) за победата. След гонга Пезевенг взима микрофон (аман от мо’абетчии).

Пезевенг: Тук нещата взеха да се развиват много неблагоприятно за мен, заради което с НикитУ ЛазарУв ще си поговорим за нещо много важно.

Не става ясно кое е толкова важно, но не съм сигурен, че ми пука. Пак зад кулисите, защото такава е схемата на шоуто.

+ Пак сме зад кулисите след този толкова безмислен мач. NMP все още се разхожда там с усмивка на лице, когато среща екипирания като за полицейска акция срещу певец-сутеньор, негов бивш партьор Bulletproof. Двамата се гледат напрегнато известно време... след което Bulletproof прегръща NMP!

Bullet: Честито, Жорка! Честито! Радвам се за теб.
NMP: Луд ли сииии? Мислех, че ще ме набиеш.
Bullet: Няма за какво. Не мога да те обвинявам за това, че нямам късмет. Надявам се само да използваш куфарчето по най-правилния начин и в най-правилното време. Аз ще намеря друг начин да стигна до върха.
NMP: (със сълзи в очите) Ти си най-умният бъдещ полицай, който познавам. Дай да те гушна! (двамата се прегръщат отново, но са прекъснати от зяпащия ги Зото, преди ситуацията да е станала прекалено гей)
Зото (дъвчейки шоколад): Сериозно? Гушите се? Гушите се? Мислиш, че ще използваш куфарчето успешно, а? Аз не мисля така. Не си достатъчно умен. Аз успях, защото съм. А ти (посочва Bullet) си доста жалък. Партньорът ти е по-успял от теб, а ти му се радваш. Такива като вас ме депресират, шестно.
Bullet (приближавайки се до него): Не ме карай да ти покажа на какво ме учат в Академията на МВР. Имаме цяла дисциплина за това как да се отнасяме с пънкарчета.

Зото го гледа няколко секунди без никаква реакция, след което бавно отхапва от шоколада си и се оттегля. Напрежението ме жегна, защо не се сбиха? Защоооо?

+ Николета излиза на ринга и излиза на ринга и изглежда много ядосана! Тя избутва анонсъра ни, тъй като е по-висока от него, и взима микрофона му.

Николета: Ммм, недоволна съм! На Second Anniversary Show бях брутално прецакана от Ети и нейните приятелчета Саша и Накрен. Не ме интересува дали тя им е осигурявала дрогата, не ме интересува и дали им осигурява друго. Искам реванш за титлата и го искам сега!

Ети, Bra шампионката на FUW, излиза на рампата с усмивка на лице и златен сутиен в ръце. Тя си подхвърля микрофон.

Ети: В този натоварен период от живота ми, победата ми над теб беше едно от най-сладките неща. С удоволствие бих те победила отново, но какво печеля аз ако ти дам шанс за титлата?
Николета: Ще направя залог!
Ети: Какъв?
Николета: Залагам гаджето си. (на екрана се появява снимка на споменатия) Ако аз спечеля мача титлата е моя. Ако ти го спечелиш – можеш да правиш каквото поискаш с него...
Ети (гледайки снимката): Хммм, не е някакъв прекрасен, но става. Правил ли е секс?
Николета: Да, но не е особ...
Ети: Става. Съгласна съм! Имаш мача. Тази вечер.

Ети се прибира зад кулисите, а Николета премигва не разбирайки какво стана току що. Все пак получава така желания мач за титлата, въпреки че... заложи приятеля си, по дяволите.

+ Нужа и Порязов излизат на ринга, хвърляйки листа от рози по фенките. Те не изглеждат особено притеснени, че срещат бившия шампион на FUW тази вечер. След тях се появява и бившият партньор на Нужа – Рийпър, като Уинтър подтичва след него. Той изглежда доста недоволен и казва на съдията бързо да започне мача.

-Handicap Match 2-on-1: The Sharp Lovers (Don Juan Nuja/Rosey Poryazov) vs. Reaper – В началото на мача двамата се нахвърлят върху Рийпър, но той успява да ги отблъсне за няколко секунди, преди да бъде сломен от мощта на Нужа. Донът излиза извън ринга и оставя партньора си да продължи с побоя. Уинтър обаче разсейва Роузи, през това време Рийпър блъска Нужа от ринга, след което просва набързо с Копие и Jackhammer партньорът му и взима победата!

Reaper слиза от ринга с вдигнати ръце. Той току що победи отбор! Сам! Бившият шампион се прибира зад кулисите, а Уинтър отново подтичва след него.

+ Eто го и миналогодишният победител в Gold Rush турнира – другарят Дмитрий Ангелов е зад кулисите при Алекс Благия за поредното глупаво интервю.

Алекс: Как си, другарю?
Ангелов: И по-добре съм бил. Ребрата ми все още страдат след адската клетка със Зото и гаврите на BK с мен на следващата седмица.
Алекс: Тоест не си готов за завръщане на ринга, въпреки че участваше в побоя над Рийпър миналата седмица?
Ангелов: Не съм, просто исках да раздам малко червена справедливост. Точно това мисля да правя и след като се излекувам и официално се върна на ринга.
Алекс: Пак ще биеш някой?
Ангелов: Да, същият този някой заради когото ме нямаше толкова време. Тази долна, пропита с американска воня отрепка.
Алекс: Зото?
Ангелов: Хах, Зото ми нанесе солидни контузии на първо време, но с него приключихме. Аз нямаше да отсъствам толкова време ако някой друг не ме беше пребил след Адската клетка...

Ангелов излиза от кадър, оставяйки Благия да се чуди. Аз, тъй като съм по-умен от него, веднага се досетих, че Другарят иска да отмъщава на BK и най-вероятно ще го направи много скоро.

+ Пак на ринга – Николета вече е там и загрява за следващия мач. Приятелят й стои вързан за една от колоните на ринга и не изглежда особено щастлив, че е разменна монета в опитите й да стане шампионка. Като казах шампионка – ето я и нея! Ети излиза със златния сутиен в ръце, а Саша и Накрен я придружават. Стана ясно, че тя е техния шеф или по-скоро дилър, но още не е изяснено защо точно. Ети се качва на ринга, дава сутиена на съдията (звучи забавно...) и е време за главният ни мач!

-FUW Bra Championship – Title vs. Boyfriend Match: Nikoleta vs. Eti © - Николета моментално се нахвърля върху Ети, стараейки се да не обръща внимание на Саша и Накрен. Така мачът потръгва в нейна полза, но не за дълго – двамата (леки) трево(амфето)мани започват да тормозят гаджето й. Това разсейва Николета и дава възможност на Ети да я просне в гръб, след което да я довърши с едно светкавично DDT и отново да грабне победата. Николета загуби от шампионката два пъти в рамките на 1 седмица.

Саша и Накрен развързват гаджето на Николета от колоната и го качват на ринга, след което го карат да коленичи в краката на Ети. Тя се усмихва доволно и вдига златния сутиен над главата си... когато Шефката влита на ринга! Бившата главна мениджърка на FUW просва Ети в гръб, след което започва да бие Саша и Накрен! Двамата изпадат от ринга, а Шефката се обръща към Ети и посочва златния сутиен. Ети го сграбчва и излиза извън ринга, след което почва със заканите. Какво прави Шефката тук, половин година след като загуби какъвто и да е контрол над шоуто?

+ РЕКЛАМА: Купете вувузела на ниски цени! Заглушете мрънкането на жена, приятелка, майка или тъща. В краен случай може да удряте със широкия край. За всяка разбита в главата на мърмореща жена, която ни върнете заедно със снимка за доказателство, ще получите нова!

+ Време е за празненство! Stronger на онзи нещастник Кайние Уест избухва в залата, феновете и фенките избухват в залата, а Xtreme се върти на рампата с чисто ново палто, дебел ланец, широка усмивка и титлата на FUW в ръце. Той бавно стига до ринга, влиза вътре, а усмивката все още е там.

Xtreme: Момченца и момиченца, представям ви първият човек, който в двегодишната история на FUW е държал FUW титлата два пъти – мен! (феновете аплодират, фенките пищят) Майки, дръжте дъщерите си вкъщи и не ги водете на детска градина! Мъже, пазете жените си с каквито оръжия имате под ръка! Защото аз отново бродя по улиците с титла в ръка и желание да ги пляскам през устенцата с...

Музиката на NMP прекъсва шампиона. Рапърът се появява на рампата с Money in the bank куфарчето си! Той води и съдия със себе си и двамата се запътват към ринга! NMP ще кашира! Той се качва на ринга, а Xtreme стои със зяпнала уста. Той загуби първата си титла от Зото точно след като Зото кашира Money in the bank куфарчето си миналата година. Xtreme бързо хвърля палтото настрани и заема отбранителна позиция, но NMP започва да се смее и вдига микрофона на Xtreme от ринга.

NMP: Спокойно бе, пенсионер. Няма да каширам, ахаха. Вярваш или не искам да спечеля тази тила в честен мач. Да е ясно от рано, че ще ти я взимам, а не да ползвам тактиката „бръкни си, вземи си”. Куфарчето ми е по-скоро гарант, че след като взема титлата някой ден и след като евентуално я загуби, ще мога да нашляпам този, който ми я е взел и ще си я върна. Хаха.
Xtreme: Големи планове си правиш нещо, педе...
NMP: Не продължавай, за да не си сменя мнението и да не кешна куфарчето след някой твой тежък мач. Не е толкова трудно, колкото... внимавай!

NMP закъснява с вика – Xtreme вече е повален от изскочилия от публиката Reaper! NMP тръгва да помага на настоящия шампион, но BK идва по рампата и напада NMP! Двамата започват яростно да си разменят удари, но отнякъде се появява Bulletproof, който забива Зашеметител на BK! Зото обаче също се домъкна до ринга и просва Bullet с метален стол. Същата съдба сполетява и NMP. Reaper и Xtreme все още се въргалят около ринга, а Зото стои на ринга със стол в ръце и все още тъпеещо изражение. Така приключва шоуто тази седмица... следващата повече.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...