FUW Clash - 25.07.10 (Week 30)


+ Шоуто започва с обичайната пукотевица, а камерите ни пращат в офиса на НикитУ ЛазарУв, където той води спор с Reaper, a Уинтър злобно наблюдава отстрани.

НикитУ: Казах ти! Няма да ти дам нов шанс за титлата! Ти ме нападна, копеленце такова! Стигат ти мачове за титлата! Не можа да си спечелиш реванша – чао, чао! Ред е на BK!
Рийпър: С какво той е заслужил мач за титлата?
НикитУ: С постоянство в опитите си да се добере до такъв. А и ми наду главата през последните месеци, така че си казах – защо да не му дам мач за титлата. Той поне има шанс да я спечели. Не е като теб.
Рийпър: Аз мога и ще си върна титлата! Само ме включи в мача!
НикитУ: Много си смел, а? Добре тогава. Да те видим – така и така според схемата на Gold Rush турнира трябва да се биеш с BK, решавам мача да е тази вечер. И ако победиш – включвам те в мача за титлата на HATE/HEAT и го правя троен. Ако загубиш на следващия Clash ще изтърпиш каквото наказание измисля за теб. Навит ли си бе, мъж?
Рийпър: Ще премажа BK, след това ще го премажа отново, като покрай него ще го отнесе и Xtreme и ще стана отново FUW шампион. И за последен път – не съм те нападал аз!

Рийпър удря с юмрук по масата и излиза от офиса, като Уинтър хвърля един злобен поглед на НикитУ и прави същото. Нашият главен мениджър се почесва по главата, вади бутилка домашна ракия от един от шкафовете на бюрото си и най-накрая си позволява да се усмихне. Той ще започне шоуто весело. Да видим как ще е то за другите...

+ Зад кулисите сме, точно зад сцената, където виждаме Асото да стои до Валето. Да, Валето is back! Мястото, където бе прободен с нож, е превързано, иначе си изглежда весел както обикновено.

Асото: Е, баче, готов ли си?
Валето: Честно казано не съм на 100 процента, но мисля, че ще се справя с един мач. Само не ме карай да скачам!
Асото: Няма бе, луд ли си? Ама ще пием довечера.
Валето: Да пием, а? Абе... няма ме толкова време, мислех си, че вече ще си отмъстил на Биров. Ако не заради мен, то заради случилото се с Доби. Гледам... не си свършил много.
Асото (изпадайки в дълбок размисъл): Биров е мой проблем. Не се тревожи за това, ще го накарам да страда копеленцето. Ти се концентрирай върху Лука Пейн, защото този не е печелил честно мач никога.

Валето кима и се появява на рампата, като феновете го приемат доста топло. Припомняме, че няколко седмици го нямаше след като Биров го контузи в началото на юни месец. Сега обаче го чака мач срещу Лука Пейн, тъй като и двамата са в група A на Gold Rush турнира. Пейн се появява на рампата с намръщено изражение, качва се на ринга и бързайки дава знак на съдията да започне мача.

-Gold Rush Tournament - Phase 1, Group A: Valeto vs. Luka Pain – Пейн моментално се възползва от контузията на своя противник и започва да го налага, там където Валето беше прободен с нож, след това се нахвърля върху ръцете му. Стига толкова долу, че дори в края на мача забива пръст в раната от ножа, Валето изкрещява и се предава. Пейн грабва победата, макар и доста мръсно. Не, че е нещо ново за него.

Асото тича на ринга в помощ на своя партньор, но Пейн умно се измъква през публиката. Трите точки са негови.

+ В съблекалнята на Нели и Биров сме, а те (да не повярваш) са облечени. Нели е седнала в скута му, а той гледа лошо, както обикновено в последно време.

Нели: Мише, хайдеее! Имам нужда от теб! Това ще те разсее от проблемите ти.
Биров: Аз нямам проблеми.
Нели: Е, да... ти правиш дори незаконни неща, за да премахнеш проблемите си, но се замисли – Асото, скандалите с BK, загубата миналата седмица. Не искаш ли да си отмъстим на Силвия? Не искаш ли да ми помогнеш да я сложа на мястото й?
Биров: Бих направил всичко за теб. (бел. Коментатор: Ооооооу, колко слааааааадко!) Но вие със Силвия имате навика през няколко месеца да се карате жестоко. Няма да ти помагам всеки път.
Нели: Само сега! Само сега! Моля те!
Биров: Какво предлагаш?
Нели: Ти и аз срещу Силвия и някоя отрепка по нейн избор.
Биров: Защо не се биете 1 на 1?
Нели: Защото знам, че когато на моя мишо му прищракат онези разбити колела в главата, той може да причини много болка. Дори и на нея.

Биров се ухилва, аз потрепервам и ги оставям да замислят злия си план.

+ Следва мач от Gold Rush турнира, този път група D. След като миналата седмица Саша беше победен от Зото, тази седмица неговият партньор Накрен ще се изправи срещу DH Pezeveng. Саша обаче не излиза с партньора си, което още повече потвърждава, че имат спречквания. Пезевенг излиза по обичайния уверен начин на ринга и мачът може да започне.

- Gold Rush Tournament - Phase 1, Group D: Nakren vs. DH Pezeveng – Пезевенг започва внимателно мача, но Накрен изглежда е разгневен и търси начин да си изкара гнева. Той постоянно опитва атаки, които по-едрият му противник отблъсква. Накрен прави неуспешен опит за финишъра си СкречDOG рано в мача, но Пезевенг се измъква, излиза извън ринга и показва на съдията, че има проблем с единия си глезен. В това време от публиката изскача някакъв тип със синя маска на главата и синьо знаме в ръце, който се качва на ринга и удря Накрен със знамето в корема, след което скача от ринга и обратно през публиката – дим да го няма. Глезенът на Пезевенг чудотворно се оправя, той се връща на ринга и довършва Накрен с Time Machine (GTS), след което грабва победата и три точки в Gold Rush турнира. Пезевенг се оттегля доволен по рампата, като вдига ръце, сякаш намеквайки, че не знае, че някой му помогна да си спечели мача. Въпросът е кой?

+ Дарт Радо и Дон Жуан Нужа са опряли лице в каска на мястото за интервюта, а между тях се подава главата на високия колкото вечнозелено дърво Алекс Благия.

Алекс: Момчета... така де... господа... имате ли да кажете нещо във връзка с мача за отборнaта титла между отборите ви, който ще се проведе на Hate/Heat?
Нужа: Какво да кажа? Доволен съм, даже преливам от щастие, че този маскиран страхливец тук и приятелчето му приеха предизвикателството ни и ще имам шанс да ги ступам. Но няма как да съм доволен, че миналата седмица пребиха мен и партньора ми с дървени пръчки...
Радо: Това бяха светлинни мечове, кхъ-кшшшш. Вие, слабоумните, кхъ-кшшшш, не знаете що за мощ се крие в оръжията на ситите.
Нужа: Не, това бяха дървени пръчки облепени с лекопласт. Червен лекопласт.
Радо: Светлинни мечове, кхъ-кшшшшш, бяха!
DH Pezeveng (приближавайки се): Има ли значение? Има ли значение дали са пръчки или някакви фантастични играчки? Има ли значение дали вие (посочва Радо) ще запазите титлите или вие (посочва Нужа) ще ги вземете? Не. Защото когато моя партньор се появи в тази компания ние ще се превърнем в най-доминиращия отбор наоколо.

Радо и Нужа го поглеждат, след което го хващат за гърлото и го хвърлят върху един стоящ наблизо монитор, след което го ритат няколко пъти и се разотиват, гледайки се в очите/стъклата на каската. Алекс Благия оглежда проснатия Пезевенг и разбития декор и се усмихва.

Алекс: Ха... поне не ме биха. Отново!

+ Пуснат е сегмент, в който Другарят Ангелов стои по тиранти и фурашка пред портрет на Ленин, а отнякъде се чува надъхваща съветска музика от средата на миналия век.

Дмитрий: Другари и другарки, дълго време сме си затваряли очите към опитите на гадните капиталисти да потъпкват нашите права. Това, че сме пролетариат не означава, че могат да се подиграват с нас. Преди повече от 2 месеца аз бях тежко контузен след мач в Адска клетка със Зото. BK се възполва от това и още на следващата седмица ме победи в мач, за да се добере по-лесно до Money in the bank мача, който обаче не успя да спечели. След подобно прегрешение той би трябвало да бъде уволнен, но НЕ! Вместо това днес BK е главен претендент за титлата на FUW. Но аз няма да оставя така. Както той се подигра с мен, така и аз ще се подиграя с него, защото червеното ми сърце не ми дава мира! Долу капитализма! Долу BK! За макя България и Русия покрай ней!

-Очаква ни женски мач 1 на 1. Николета излиза на ринга и все още е видимо разстроена след нещата, които й се били струпали. Да, яко емо. След нея се появява и Силвия, която изглежда търси върху кого да си излее яда преди да се добере до Нели. Мач на истеричките – сега!

- Nikoleta vs. Silvia – Николета е прекалено депресирана, а Силвия прекалено ядосана, че да видим равностоен мач. След по-малко от 2 минути Николета попада върху раменете на Силвия, просната е с F-5 и туширана. След мача Силвия грабва микрофон.

Силвия: Смесен мач, а Нели? Искаш приятелят ти да причини болка и на мен, защото теб те е страх, нали? Страх те е да застанеш лице в лице срещу мен и се криеш зад гърба му. Така да бъде. Аз вече си намерих партньор за HATE/HEAT и не само ти, но и приятелят ти ще бъде доволен когато види лицето му!

С тези заплашителни, но силно неясни думи Силвия напуска ринга и оставя Николета да се държи за зашеметената главица.

+ Пуснато е видео със Зото, който стои пред едно огледало и с една преса за коса и много лак се опитва да разроши косата си колкото е възможно повече.

Зото: Когато миналата година спечелих Money in the bank аз бях уверен, че така съм си заслужил шанса да го използвам когато си поискам и да стана шампион. NMP не осъзнава това. Той се страхува, защото е смотан. Когато му го казах той не се засегна, защото знаеше, че съм прав, но онова негово приятелче Bullet се опита да ми се перчи. Какво е направил Bullet в тази компания, че да се перчи на мен? Какво? Нищо. И няма да направи, докато е тук. На HATE/HEAT ще имаме мач един срещу друг и аз ще му покажа, защо още преди година аз бях вече шампион на FUW, а той не е успял да го постигне и до днес.

+ „Stronger”, саундтрака на FUW шампиона Xtreme, започва и той самия се появява на рампата, развявайки палтото си и държейки титлата на рамо. Той се качва внимателно на ринга, хвърля палава усмивка на фенките и взима микрофон.

Xtreme: През последните седмици аз си спомних какво е да си шампион. Не само, че е пълен кеф и малките тъпи ***ки пищят още по-силно когато ме видят, но и винаги има някой, който да се опитва да ме нападне в гръб, да ме набие, да ме нашляпа или просто да ми се перчи. Скапаняци. Миналата седмица обаче аз затворих устата на хората, които не вярваха, че мога да задържа титлата повече от седмица и спечелих реванша срещу Рийпър. Веднага след това – нова атака, този път от BK, който ще имам удоволствието да ритам на следващото PPV – Hate/Heat. За мое щастие NMP отново го заболя сърцето и реши да не използва Money in the bank куфара, иначе може би... може би нямаше да съм шампион сега и за втора поредна година щях да изгубя титлата заради проклетия куфар.
(музиката на NMP започва и той идва на ринга с куфарчето в ръце)
NMP (замислен): Дори сега мога да използвам куфара и да получа мач срещу теб. Но ти не си готов за това, не си се подготвил психически за мен и считам, че също няма да е честно. Виждаш ли, палавнико, проблемът ми с това куфарче е, че ми дава нечестно предимство. Да, искам титлата, но не искам да я печеля чрез куфара, не искам да я печеля чрез атака в гръб, или след като си смлян от някой друг. Искам да се бия за титлата в честен мач и да я спечеля честно...
Xtreme: Тогава се оттърви от куфарчето. Спечели си мач за всичката като всички останали или просто помрънкай на НикитУ за такъв. При BK изглежда е проработило.
NMP: Може би точно така ще направя. И се надявам, палавнико... че ти ще си шампион, за да докажа на теб, на НикитУ и на всички, че мога да взема тази титла без това куфарче и то е просто бонус, коз, който ще мога да използвам и занапред.

NMP напуска ринга, Xtreme го изчаква да се прибере зад кулисите с изпълнен със съмнение поглед, след което идва на коментаторската ми маса и се настанява в очакване на главния мач, който ще реши дали ще защитава титлата си в мач 1 на 1 или Triple Threat. Рийпър излиза пръв на ринга и изглежда доста надъхан за мача. Той поглежда Xtreme и му дава знак, че титлата ще е отново негова. Под звуците на „Burn Burn” се появява и BK, който внимателно се качва на ринга. Не изглежда доволен гледайки Reaper, но лека усмивка се появява на лицето му като вижда Xtreme. Мачът започва!

- Reaper vs. BK (Gold Rush Tournament - Phase 1, Group C + ако Reaper победи ще е част от мача за титлата на следващото PPV) – И двамата биха желали да добавят три точки към актива си в Gold Rush турнира, но за Рийпър залогът е по-голям и той се пуска настървено към BK, отнасяйки го с тяло в началото на мача. Няколко минути са нужни на BK, за да получи възможност за контра-атака – главният претендент успешно обесва противника си на въжетата, след което скача над тях извън ринга и натиска врата на Рийпър допълнително към тях. Това му дава шанс да започне поредицата от атаки, които Xtreme наблюдава с интерес от коментаторската маса. Мачът е на път да свърши с PunX_n0t_DeaD (Twist of Fate), но Reaper избутва BK в ъгъла, където той прави грешката да се загледа в Xtreme. Когато се обръща е проснат със зловещо Копие, последвано от брутален Jackhammer, който донася победата на Reaper.

Трите точки в Gold Rush турнира и победата отидоха в ръцете на бившият шампион Reaper и той вече е част от мача за титлата на FUW HATE/HEAT. Мачът вече е троен, а Xtreme става от коментаторската ми маса и вдига пояса си, гледайки възможно най-сериозно надъханият Рийпър. BK се държи за главата и ги гледа отстрани. Неговата задача току що се усложни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...