Jericho vs. Bourne - два от най-добрите мачове през последните месеци

На WWE им скимна горе-долу от нищото да правят Евън Борн звезда или ако не това то поне да му дадат малко солиден пушец, който да го издигне на ниво повече от метла за рингове (защото както знаем Шеймъс го еба доста пъти, а и не беше само той). Как се издига младок с подобни умения на ринга? Пускаш го срещу Джерико. Първият им мач на RAW завърши с дисквалификация (мисля) и това го развали, но вторият и третият бяха нещо много добро и с кеф ги качих в vbox, пък който има жажда за качествен кеч (или иска да си ги припомни, нищо, че бяха супер скоро) да гледа.

Chris Jericho vs. Evan Bourne - Fatal 4 Way, 20 юни 2010 - за съжаление на 2 части, тъй като файлът беше голям. Дано ми простите :D Само линковете давам, вие ще си ги гледате във vbox.


Evan Bourne vs. Chris Jericho - RAW, 21 юни 2010 - Мач-реванш, поискан от Джерико, който преди мача казва, че ако го загуби ще прекрати кариерата си. Този мач за по-шаренко направо съм го е(м)бднал тук, така че да го може да го гледате направо в блога.


Преди да сте се претрепали да ми благодарите - моля. Пхъхъхъ. Aко има проблеми с видеотата (видеата?) ще се радвам някой да ме информира, защото Firefox-a ми нещо издъхва и не мога да съм сигурен в това, което виждам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...