Препоръчани песни - Част 52

Лято е, бандите ги мързи да правят къртещи песни, а дори да правят мен ме мързи да ги търся. И все пак събрах цели 5 песни, които не съм споменавал, а си заслужават. Enjoy!

Mystique - Blue Stahli vs Korn - Freak on a leash (Remix) (ПесенТА на това издание на препоръчаните. Радва ме адски много, както и клипа, който съм дал. Трудна е за намиране, ако някой я иска да почва да се моли).
Skillet - You should've when you could've (Пак Skillet-ова песен с яко солещ текст)
Serj Tankian - Borders are (Новият сингъл на Серж, първи от предстоящия нов албум. Доста интересно и различно звучене, зарибява много)
Rammstein - Mein Herz Brennt (Покрай жена ми прослушах Rammstein... или поне някои техни песни. Хайде сега и вие покрай мен.)
Flaw - Wait for me (Тази е бавна, оу! Баладичка... за нежните.)

И нещо като новина: Бизкит уж са започнали снимките на новия си видеоклип, но все още не се знае кой ще е сингълът, нито кога ще излезе. А като се замисля, че в началото на годината се надявах, че за рожденния си ден (т.е. в началото на април) ще съм си купил албума... Ужас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...