Limp Bizkit - Walking Away


Доживяхме! На повечето фенове на Limp Bizkit сигурно им е ясно, че излизането на новия албум се бави повече от предвиденото. Аз лично се надявах през април (да, този, който мина) вече да го имам, но не - вече сме в началото на август, а няма изгледи "Gold Cobra" да излезе поне още месец. Фред Дърст прехвърли вината на издателя, но аз нямам намерение да се занимавам с това кой е виновен - искам само евентуално "Gold Cobra" да стигне до мен, като колкото по-бързо това стане, толкова по-добре.

На Дърст, който стана доста общуваща с феновете личност чрез Twitter и Facebook (даже ми отговори на едно кратко писмо в Skype с три думи - "Thanks buddy. Sincerely." :D), изглежда му стана ясно, че албумът се бави прекалено много и че ние, феновете, губим търпение и пуснаха ей така, безплатно, Why Try за слушане в сайта. Беше приятна песен, надъха ме, но не ме накара да я кача в плейъра си и да я слушам постоянно. Тази нощ обаче (седми срещу осми август) той реши, че е минало прекалено много време от Why Try и пусна нова песен - чаканата от мен Walking Away, в чийто семпъл преди мноооого месеци чух едно доста приятно крещене от страна на Дърст (който, нека признаем, не е велик певец).

Първоначално не можах да чуя песента в сайта, в който Дърст я качи, тъй като сървърът му се срина почти моментално. Някакъв много добър и готин човек (немец, изглежда) обаче бе успял да я запише и качи в YouTube. Евала за което. Приятно слушане на всички, фенове или не, дано песента ви хареса. Аз я слушам за девети път в момента и нямам намерение да спирам скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...