WWE SummerSlam 2010 - Очаквания

В последните няколко дни се двоумя как да представя мнението си и прогнозите за SummerSlam - с текст или с видео. Предпочетох първия начин поради няколко причини, най-важната от които може би е, че прекалено сериозно гледам на това PPV, че да говоря простотии, които пък биха направили едно видео гледаемо. Затова превюто на SummerSlam достига до вас под формата на букви. Насладете му се и ме обичайте затова, че ви занимавам дори с такива, неинтересни за вас неща.


Като за начало мога да кажа, че не съм особено доволен от карда. Хора като Джак Суагър, Крисчън и Дрю МакЕнтайър останаха извън него, а можеше да им се намери място. Миз се очертава да има мач, но ако и той бе останал "навън" нещата щяха определено да са по-зле. Също така WWE така и не намериха време да изградят някаква приятна вражда за отборната титла и пак оставаме без мач за нея. Недоволството ми си личи и от факта, че в продължение на 2-3 седмици rebook-нах целия SummerSlam с поредица от постове тук, превръщайки го в това, което ми се искаше да видя. И все пак макар кардът да не ми хареса, WWE билднаха доста добре някои от мачовете, така че ще отбележа поотделно къде билдът ми е харесал и къде не. А сега - в детайли!

Най-голямо внимание, естествено, се обърна на Nexus vs. Cena's Army историята. Първоначално не бях никак доволен - подобни елиминационни мачове са традиция за Survivor Series и мисля, че щеше да е по-добре да има подобен мач (WWE vs. Nexus) чак тогава. От друга страна обаче може би ще е прекалено трудно тази история да се отлага дотогава без Nexus да срещнат по-сериозна съпротива. WWE определено се постараха да билднат нещата добре, като наблегнаха на явния факт, че хората в Team WWE не се харесват. Това създаде поредица от интересни сегменти, макар леко да отмъкна spotlight-a от Nexus (които обаче направиха приятно завръщане в центъра на събитията с няколкото побои на последния RAW). Искрено се надявам Кали наистина да бъде заменен с Miz (който според мен почти сигурно ще приеме да е част от мача на самото PPV). Възможности за развитие бол. Лично според мен Nexus се нуждаят от победата много повече. Едва ли ще я получат чисто, така че нямам нищо против едно леко банално предателство от страна на някой от Team WWE (Jericho, Edge, Miz, някой фейс да търне). Предателят да е Сина ми се струва почти невъзможно, но ще е интересно ако стане. И все пак съм на мнение, че ако някой ще прецаква WWE това ще е някой(и) от хийловете в мача. Точно заради добрия build-up на мача съм склонен да простя на WWE, че не изправиха Сина срещу Барет в 1 на 1 мач, но предполагам до края на годината ще видим и това.

Мачовете за световни титли останаха малко встрани, но всъщност съм развълнуван за тях. Кейн-Мистерио е мачът от PPV-то, за който ми пука най-много, поради страхотната история. Разви се доста добре, многото промота на Кейн помогнаха за това, обвиненията им един към друг също. Евентуалната поява на Тейкър не ме вълнува толкова, а ако има такава се надявам да НЕ стане ясно кой го е нападнал поне още седмица-две, защото ако се разбере още на SummerSlam, с първата му поява, това ще е прекалено прибързано. Шеймъс-Ортън продължава да не ми допада като мач. Може би просто имената им не ми звучат на място в един мач. Билдът много-много не ми допадна, тъй като де факто до последната седмица нямаше смислена причина двамата да се мразят и се наблягаше повече на Миз и куфарчето му. Последният RAW обаче пооправи нещата и с добавените допълнителни правила разпали интереса ми за мача. Докато Кейн е почти сигурен победител в мача си с Мистерио (поне така ми се иска да мисля), при Шеймъс-Ортън нещата са доста неясни. Харесва ми когато ми е трудно да предположа кой ще спечели даден мач, но все пак залагам на Ортън от чиста маркщина.

Undercard-ът е средна работа. Алиша Фокс срещу Мелина дойде след точно едно нападение и един мач build, което е нищо. SES срещу Big Show вече получи известно развитие, макар доста неща (свалянето на маските) да бяха претупани и не напълно оползотворени. И все пак това е един от мачовете, към които имам някакъв интерес. Кофи-Зиглър го добавиха в последния момент, но тук поне откъм build оплаквания нямам - имаха няколко мача помежду си, имаше смяна на титлата, две "избухвания" на Кофи. И все пак двамата имат адски мизерна химия помежду си и досега не съм видял интересен мач от тях, така че може би SummerSlam-ския направо ще го пропусна. Поне да го бяха направили gimmick мач, тогава може би щеше да ми е интересно. И все пак е хубаво, че се обръща внимание на титлата. Сега трябва да изправят срещу Зиглър (който почти сигурно ще запази) някой, с когото той да може да се разбере на ринга и да направят добър мач. Един multi-person мач за титлата на Night of Champions ми изглежда все по-необходим.

Това е. Кардът на този SummerSlam има едва шест мача, като някои бяха разработени добре, други не. И все пак PPV-то ще се гледа със засилен интерес, заради горепосочената причина, че е второто най-голямо за годината. Даже скъпата ми приятелка ми обеща да гледа с мен, като аз предложих да я спестя тъпите мачове. Имах предвид само мачът за Divas титлата и Зиглър-Кофи, така че й остават цели четири мача или с други думи - около 2 часа гледане на кеч с мен. Ухуууу! Тъй като тя няма да чете този пост - моля ви, не й обяснявайте детайлите. Приятно гледане на всички, а на всички фенове на Кейн пожелавам другата седмица все още да гледаме нашият човек с титлата на рамо!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...