Препоръчани песни - Част 53

Песни, песни, песни... всички живеем с музика около нас и все песни са ни в главата. Някои си припяват песни на Борис Дали. Други, като мен примерно, си припяват разни тежки нещица, които средностатистическия чалгар не би понесал без да се опита да си пробие тъпанчетата, бъркайки в ушите си с кутре. А има хора, които си припяват (или по-скоро си грухтят тихичко) неща, които биха накарали мен да си направя подобна операция на ушите. Пак пиша глупости... Да, песни ще препоръчвам.

Three Days Grace - World So Cold (Новият сингъл. Честно казано песните от новия албум на бандата ми допадат доста повече след няколко слушания, отколкото в началото, когато чух албума и харесах истински само една.)

Stone Sour - Say you'll haunt me (Не ги харесвам, но пък песента е добра. Евала)

B.o.B. ft. Hailey Williams and Eminem - Airplanes (По-добрият вариант, за разлика от брутално орязаната радио версия. Голяма песен!)

Plain White T's - Rhythm of love (Това лято ми подейства романтично разлигавящо, затова ви я предлагам)

Finger Eleven - Living in a dream (Доста повече ме радват, когато свирят неща от рода на "Slow Chemical", но и песни като тази и "Paralyzer" не са лоши за слушане, макар и малко по-особени).

Егати странния вкус имам. Това е новото от месеца, което ми хареса. Скоро ще се отдам на търсене на стари песни, които обаче не съм имал шанса да чуя, а е трябвало, и ако търсенето успее ще ги споделя с вас, жадните за хубава музика души.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...