'начиии соли ми се Facebook.

'начииии Facebook ми се отваря, обяснявайки ми, че статусите ми не могат да са по-дълги от 420 символа. Това, естествено, супер много ме дразни, защото аз може да искам да напиша нещо малко по-дълго (като това отдолу) и да ми е нужно повечко пространство. Това да не е Twitter, че да се ограничавам в статусите си и да пиша неща от сорта на "Отивам да сера.", "Срах.", "Пак отивам.", "Може би имам някакви проблеми със стомаха...", "Не, не излезе нищо.". Та тъй като статусите там ме ограничават, ще си пиша тук и после ще дам линк там, за да покажа на Facebook, че не може да ме види. Окей?


'начиииии харесах едно много умно нещо за харесване (не знам как се наричат), което описва как понякога пиша романи със съдържание от типа на "Блъскам си главата в клавиатурата, пишейки ти това с носа си... Искам да ти откъсна главата и да се уча да я играя на волейбол с нея", ноооооо винаги го трия и пиша просто "Окей", като даже не слагам въпросителна накрая. Познайте каква е пандата. Тъжна, окей? :S

В Facebook може да харесаш всякакви простотии. "Обичам да пикая срещу вятъра", "За всички, които харесват да свършват в усти", "Който е казал, че жените са кучки, а мъжете свине, е бил долен зоофил" - има неща за харесване за всякакъв тип хора, които биха харесали всякакъв тип неща. Не го разбирам... Ще мисля по този въпрос следващия път като се отдам на медитация, чешейки топките си и гледайки тъпо в полупълната, полупразна чаша със студен чай.

'начииии имам сериозен проблем с нещо в Facebook и то е т.нар. списък с "приятели". Тъй като съм добявал, но най-вече са ме добавяли. Значиииииии трябва ми друго име за това чудо. Примерно... "Списък с разни хора". Как може да се казва "Friends List" като:

1. Има хора, които откровенно мразя и искам да ги гледам как страдат (за да се забавлявам, не че съм садист...), но сме се добавили от чисто лицемерие.
2. Хора, с които съм се виждал по улиците веднъж-два пъти, никога не сме се запознавали на живо или пък сме се поздравявали, но ме добавят и ми говорят сякаш сме първи приятели. Мама му деба, целият свят ме нарича "Бире", все едно сме си първи другари по чашка.
3. Хора, които не съм виждал през живота си, имаме общи приятели, които също като тях не съм виждал през живота си, но им давам "приятелство" с надеждата, че ще обяснят някой ден, аджеба, защо са го поискали. Това не се случва. Никога.

Искам възможност да мога да преименувам тази простотия... искам! Тропам с крак, деба! Как може да имам 219 приятели бе? Аз толкова познати нямам... Кефят ме хората с 2000 и нещо приятели, особено като почнат да се псуват с тях под статусите си. "Приятелството" е по-силно от всичко, райт, Прасчо? :(

Насълзиха ми се очите, имам афта от вътрешната страна на долната устна, а преди малко с ужас осъзнах, че е 1 и 30 и пиша този пост от около половин час, като половината неща са вече в Facebook. Кур-ЕЦ! Лягам си. Прегръщам се и се целувам.

3 коментара:

  1. Ех ех вечните терзания в интернет пространството :D Facebook-a някаква мания(от която страдам и аз) и тук примерно е интернесно как разни хора започнаха да ми твърдят,че вече успешно са минали facebook-рехабилитация(WTF???)
    Аз пък си обичам скапания фейсбук :) и ние с по 200 и няколко приятели сме добре...има разни откачалки,които са с по 6000 тук и ми твърдят,че познават всичките тези хора...Да да...

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм един от малкото, които имат скромната цифра от само 67 приятели. :(
    cskar4eto от BWC

    ОтговорИзтриване
  3. Можеш да си направиш списъци. Има такава опция ;) :D

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...