Новият TV сезон за мен

Дойде месец септември и множество стари и нови сериали налазиха с новите си сезони телевизиите в Щатите. Тъй като живеем във времената на торентите, не ни се налага да чакаме българска телевизия да купи даден сериал, а просто да изчакаме да се появи в някой тракер, някой добър човек да ни направи/преведе субтитрите и сме готови да гледаме. Не съм от хората, които следят сериали по цял сезон. Нямам нерви за това, лесно забравям какво е станало в предните епизоди, че и кой епизод съм гледал последен. Пък и това, че ежеседмично гледам по (поне) две кеч шоута ми стига. Но тук ще говорим за сериали или по-точно за тези, които следя, какво е мнението ми за началото на новите им сезони и кои ще следя за пръв път целогодишно и кои ще гледам през лятото на 2011-та.

Започваме с комедийните. How I met your mother и Two and a half men започнаха изключително силно този път, особено втория. Two and a half men S08E01 предложи много смях (особено около историята с опита на Чарли да си прати дънките в Малайзия) и за моя изненада адски силно иронизира случилото се с Чарли Шийн през изминалата година. Евала на този човек, че напусна сериала и той продължи. How I met your mother S06E01 също беше на ниво, NPH отново кърти и е най-забавната част от сериала. Честно казано обаче започвам силно да се отегчавам от това, че няма никакво развитие около идеята на сериала, а именно как Тед се е запознал с майката на децата си. Не могат да влачат всеки сериал 10 сезона и е крайно време ТЯ, Избранницата, да се появи или поне да сменят името на шоуто, за да не ми прави впечатление липсата на прогрес в основната линия. Да, комедиен сериал е, знам, но пък е дразнещо. Да го кръстят Friends 2. Всъщност не... за момента HIMYM все още не е станал чак толкова забавен, че да го заслужи.

Докато горните два сериала ги гледах преди няколко дни, едва днес изгледах The Big Bang Theory S04E01, който обаче също беше на ниво, макар да имам лек проблем с "гаджето" на Шелдън (няма никакви спойлери, ще ме извинявате, знаеше се от края на предния сезон). Просто... играта й е леко пресилена, насилствена сякаш. Трудно ми е да го опиша, но мога да кажа, че просто не ме радва. И все пак солиден епизод и от този сериал. Имам намерение да следя горе-долу редовно (т.е. като имам желание и време) тези три комедийни сериала със сигурност, като даже съм планирал в един текстов файл да си записвам до кой епизод съм стигнал. Тежко е...

При некомедийните сериали нещата стоят малко по-различно. Star Wars Clone Wars S04E01-E02, двойният премиерен епизод на новия сезон, ме остави със смесени чувства. Първата част, епизод първи, бе по-скоро слаба и само започна история, която бе завършена още в следващия епизод и то не като основна. За сметка на това случилото се във втори епизод, особено с участието на Грийвъс и Вентресс бе интересно. Палци горе, но най-вероятно този сезон на Clone Wars ще го оставя за доглеждане за някой Star Wars гийкски период.

Dexter S05 все още не е започнал, но имам странното чувство, че този сезон няма да ми хареса толкова, колкото предния. Почти съм сигурен, всъщност. За сметка на това Smallville започна... и съм адски разочарован. Smallville S10E01 беше 40 минутно мъчение. Претупани сцени, слаби ефекти, огромна доза обърканост. Откъде да започна? Оттук нататък има спойлери, който не иска да не чете: Хоп, Тес Мърсър се събужда в лабораториите Кадмус с излекувано лице и намира цяла групичка клонинги на Лекс, но които не приличат на Майкъл Розенбаум поради една или друга причина. Това е добро като идея, но изпълнението беше ужасно. Кларк умира и за милионен път моли Джор-Ел (който продължава настойчиво да е ужасно могъщ мъртвец) за втори (моля?!?) шанс. Вижда духа на баща си без да историята да има никаква полза от тази поява. Клоуи първо си слага шлема на Dr.Fate (колко лейм...), а после пък незнайно как се сменя за Оливър и попада в ръцете на новата, непозната групировка. Поне се надявам, че няма да ми се налага да й гледам втръсналата ми до невероятно ниво мутра в идните епизоди. Най-големият фарс - костюмът, който успяхме да видим само като отражение в окото на Кларк в края на предния епизод, тук беше показан два-три пъти ей така, като най-нелепото беше накрая - Джор-Ел телепортира костюма в Крепостта (защо?) и виждаме как костюмът, стоял досега в кутия за подарък, е замразен в леден блок, поставен обаче върху черен манекен за дрехи. Моля?!? Нормални ли са тези? Да, разочарован съм и то много. Единственото, което ми хареса в този епизод бе секундната поява на Darkseid, но сигурно и с неговата визия и участие ще ме разочароват. Казвам го направо - ще гледам Smallville S10 едва когато сезонът е свършил. Ще изгледам всички епизоди накуп, най-вероятно с много превъртане и ще чакам така желаното завръщане на Майкъл Розенбаум. И ще се радвам, когато този сериал свърши. Много!

След като снощи гледахме този така лош епизод на Smallville, с моята прекрасна приятелка гледахме (аз гледах, тя спеше) един "нейн" сериал - Supernatural S06E01. Няколко души, между които и тя самата, са се опитвали да ме накарат да го гледам, но просто... не ме влече. Първият епизод на новия сезон ми хареса и макар да ми се сториха доста ужасни историите за това кой по колко пъти е умирал и се е връщал, мисля да дам шанс на сериала и още следващата седмица да гледам втория епизод. Предните сезони няма да ги гледам поради една или друга причина. Основната история ще я наваксам с малко четене в Wikipedia и ще се концентрирам само върху шести сезон.

За момента това се очертават сериалите, които ще следя тази година, освен ако не реша да опитам някой, който не съм гледал досега. Както споменах по-горе не обичам да следя редовно сериали. Предпочитам да си харесам сериал, да сваля всичките сезони и да ги изгледам накуп. Все пак изгледах 9 сезона на Smallville в рамките на... два месеца, мисля. Пък и както също казах горе следенето на две кеч шоута всяка седмица ми отнема достатъчно време в гледане на нещо, че да се занимавам със сериали. И така. Дано вашите TV сезони са започнали дори по-добре от моя, макар аз да съм по-скоро доволен, поне що се отнася до забавните, разпускащи сериалчета.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

С книги назаем от новото ни студио/апартамент

Влогът се завърна, да живее влогът! Новото AntTemz Studio официално отвори врати с пускането на седмия брой на съвместния ни влог с Темз &...