WWE Night of Champions 2010 - Коментар

ВНИМАНИЕ: ПОСТЪТ СЪДЪРЖА СПОЙЛЕРИ ЗА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ ТУРНИРА. ОКЕЙ?

Miz и Daniel Bryan направиха един от най-яките мачове, които съм гледал в WWE в последно време. Имаше история на мача (концентрирането на Миз върху ръката на Браян), имаше доста близки до 3 тушове, имаше напрежение, подходящо използване на Алекс Райли, имаше реакция от публиката и най-вече - имаше химия между двамата. Много приятно съм изненадан от двамата. Знам, че Браян може да направи силен 30 минутен и нагоре мач без много sell-ване - хареса ми да видя, че се е пригодил към WWE стила и хем селваше адски много контузената ръка, хем не прекаляваше с бързите ставания, усмивките към публиката (макар че се забелязва още да я прави тази грешка) и прекалено разнообразните движения, които биха направили повечето му опоненти да изглеждат зле. Миз пък ме изненада с timing (или както там го наричат умните хора) - знаеше кога и какво да направи, за да повиши напрежението, хареса ми да го видя и концентриран върху крайника на опонента си. Загатнаха, че го бива в контузването около историята с R-Truth, но там си и остана. С няколко submission хватки в арсенала си Миз ще е по-интересен на ринга. Пак казвам - много приятен мач, към края си ми докара онази тръпка от това как ще завърши, която я има най-вече на главните мачове, а това е много важно. Браво и на двамата.

Другите два мача, които очаквах също не ме разочароваха, макар и да не бяха точно това, което очаквах. Кейн-Тейкър се разви по много странен начин - започна добре с атаката на рампата и боя около колоните, после стана изключително бавен, тежък, big men мач, накрая тъкмо набраха инерция и мача свърши. Мисля, че можеха да удължат края на мача, да се натрупа повечко напрежение и тогава да свърши. Другият главен мач също не ми се понрави особено - струва ми се, че Six Pack Challenge-ите ще се получават много по-добре ако няма елиминации, защото с всички участници до самия край на мача драмата ще е по-голяма. Шеймъс се представи добре и изобщо не мога да кажа неща от сорта на това, че това е било най-слабият рейн в историята. Глупости, имало е много по-глупави и малоумни рейнове, даже ми се струва, че първият му беше по-зле от този. Това, че остана докрая и сам загуби титлата си, а не беше елиминиран по-рано е плюс. На мнение съм и че Барет също спечели от участието си в мача - беше елиминиран предпоследен, с помощта на NEXUS елиминира Сина от мач за титла (това винаги е постижение), доминираше известно време доста сериозно. Хареса ми как Сина нападна NEXUS с метален стол и спаси Ортън. Това, и нещо друго, ме наведе на мисъл, която ще споделя по-долу. Победата на Ортън е добре дошла за мен - все пак се знае, че съм негов марк. Сега разбирам феновете на Сина - макар доминацията му да беше абсолютна, отново и отново, не се дразнеха, защото той е техния човек. По същия начин Ортън е моя човек и доминацията му през последните седмици и сега изобщо не ме дразни, даже напротив - радва на макс.

Tag team turmoil-a го гледах на две, на три, но все пак да се изкажа - това, че шампионите бяха туширани от Usos бе добре, също и факта, че Usos се справиха с Козлов/Сантино след това. Така в известна степен Usos се издигат малко (мизерно, но малко) и все още има смисъл да ги държат на работа. The Hart Dynasty, след този петмесечен рейн, нямаха никаква нужда да стоят до финала на мача и да излизат достатъчно силни, че да победят три поредни отбора. Мисля, че нещата се нагласиха горе-долу добре. Коуди и МакЕнтайър в момента нямат място като сингълс кечисти никъде, така че това да са отбор не е чак толкова лоша идея докато ростъра се поизчисти. За ИК титлата няма как да се борят, защото имаме шампион хийл (Зиглър). Рано им е за по-високо място в ростъра (а и световният шампион е хийл и е доста зает), а за сингъл midcard вражди също няма място - Алберто Дел Рио, Пънк, Крисчън и Биг Шоу го запълват. Така че по-скоро съм доволен от новите шампиони и се надявам за пореден път таг девизията да живне.

Как си знаех, че г-жа Тейкърова ще обедини титлите, ахахаха. Слаб мач, постараха се, но просто... не ми допадна. Дивите около ринга бяха много зле, изглежда не бяха слушали внимателно какво трябва да правят и се чудеха кога да се сбият помежду си. Краят беше лейм, а и не ми хареса, че Лейла с нищо не показа, че си спомня думите си от последния SMACK. Държеше се така сякаш нямат никакви проблеми с МакКуул. Слабо. Не съм доволен и от загубата на Пънк, но то е нормално. Прекалено кратък мач и отново - тъкмо започна да набира инерция и свърши. Лошо, много лошо. Дано поне сега, след като с Грамадата приключиха (надявам се), видим някакви победи на Пънк. И за финал - Зиглър-Кофи не го гледах. Като гледам отзивите, че бил най-добрия им мач досега може и да се прежаля утре... Ще видим. В предния пост познах 4 от 6 обявени мача. Силен съм? Да. В общи линии PPV-то ми хареса, имаше два лични mark-out-a, а това е важно за мен. Гледам от положителната страна на нещата и съм доволен.

НО! Не съм приключил гигантския си пост. По-горе намекнах нещо за Сина и Ортън. След двата staredown-a между двамата, реакцията на публиката в този момент, намесата на Сина в помощ на Ортън срещу NEXUS и това как Сина гледаше туша на Ортън над Барет не ме оставя мисълта, че на WrestleMania ще гледаме Сина vs. Ортън, нищо, че двамата имаха мач дори на RAW. Просто ми се струва все по-силно вероятно, пък дали съм прав ще видим догодина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...