Няколко random неща...

-Skype 5.0 ме вбеси тотално неколкократно за едва няколко дни ползване. Да, има си и добри страни (като така желаната от мен някога опция за история на статусите), но повечето неща в него са недоклатени, недовършени и бъгнати. Забива дразнещо често (т.е. много пъти през малък интервал от време за по доста време), което е върхът на сладоледа. Радвам се, че не написах подробно ревю за него, както обмислях. Боклук е.

-Skype 3.8 пък е съкровище. Изтрих гореспоменатия тровител на нерви, свалих си от data.bg старата версия, инсталирах си я (като естествено забраних да се ъпдейтва) и сега съм щастлив и спокоен потребител на Skype. Докога ли...

-"It's my life" на Бон Джоуви е най-любимата песен на повечето чалгари и DJ-и в чалга дискотеки в България. Факт.

-Ракия, уиски и водка в този ред в умерени количества с нарастващ порцион (т.е. най-малко от първото, повечко от второто и така) не е чак толкова страшна комбинация колкото си и мислех. Като че ли прекаляването само с едно от тях или пиенето на две от тях, но в големи количества, е много по-лошо за вас и вашия организъм. Грижете се за здравето си.

-Винаги след Хелоуин си казвам, че имам една година да мисля костюма/вида си за следващия Хелоуин, но винаги става така, че накрая импровизирам. Успешно, за щастие. Тази година същата работа - остава една седмица, а единствената ми идея е неосъществима, защото не мога да си намеря конопена торба за кафе. Ще се импровизира... с много черно червило и блясък в очите.

-Имам съмнения, че съм придобил честото главоболие на баща ми. Боли, но все пак си е родова черта, така че по-скоро се радвам. Всичко в името на фамилията, дори пиене на аспирин.

-Първите два епизода от новия mid-season на South Park не бяха така забавни, както очаквах. That makes me a sad panda.

-Трябва да давам пари за учебници (9 лв. за сборник по теория на икономиката, 15 лв. за учебник по стопанска история, 20 лв. по информатика, 7-8 за пресниман по геоикономика (криза е), също и за няколко книги). Не искам. Да, стиснат съм. Осъдете ме.

-Писането на подобно малоумни постове не е от полза нито за мен, нито за вас. И все пак аз ги пиша, а вие ги четете. Какво му става на този свят?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...