Вино, уиски, бира - кой разбира все някога спира

Тази вечер няма да пия. Тази вечер няма да пия. Тази вечер няма да пия. Тази вечер няма да пия. Тази вечер няма да пия. Тази вечер няма да пия. Тази вечер няма да пия. Тази вечер няма да пия. Тази вечер няма да пия.

Така... дано съм се самоубедил. Опасността е малка, тъй като вече съм си вкъщи, но винаги някой от нашите може да предложи да пием по една малка ракия по време на вечеря. Предложение, което ще трябва да откажа, ако уважавам поне малко черния си дроб, че и сърцето си, което изглежда не понася добре тридневния ми маратон.

Чували ли сте как се говори за повечето студенти, че са долни алкохолици и записват висше само, за да пият и да не работят, но не и да учат? Чували сте. За съжаление това в България е може би най-преобладаващото мнение за нас, тази така гадно определена прослойка. Е, не е вярно. Има хора като мен, които учат с кеф и трудно биха се задържали в големия град (ех, тази романтична селска душа...) ако нещо смислено (като ученето) не ги задържаше там. Хора, които не са отишли да пият и пеят. Хора... оф, стига. Идеята е, че снощи бях пиян. "Случва се", казвате. Да, ама и онзи ден бях пиян. "И това се случва". В понеделник също. "Стига де...". Спирам, спирам. В неделя не съм пил нищо. И все пак се получи приятна седмица:

Ден първи - понеделник: червено вино. Дадено ми от прекрасния ми дядо и предназначено за нещо съвсем различно, но в пристъп на прекалена емоционалност всичките ми Аз единодушно решиха да бъде изпито.

Ден втори - уиски: Като бях на 16 пиех нещо, което се водеше водка, но всъщност беше безцветен спирт с аромати. Сега съм на 20 и пия кафеникав спирт с аромати. Пак е прогрес, има цвят...

Ден трети - уиски/бири/уиски: Тъп съм, да. Стомахът ми знае най-добре.

Значииии... като казах 16 - някъде на 16 или 17 за последно съм правил три поредни пиянски вечери. Това е ужасно и не го пиша, за да се хваля, а за да се изповядам пред Негово прекрасие БлогЪТ и да не мисля повече за това, въпреки че органите ми ще ми напомнят. Не искам да виждам алкохол скоро. Изобщо... О, да вметна нещо:

РАЗГОВОР МЕЖДУ ПИЯН И НАПУШЕН
Напушеният: Абе какво ще стане ако целият свят бъде завладян от зомбита?
Пияният: Ти ще станеш Мила Йовович?

Не се смяхте? Смешно беше. Като изключим пиянските глупости, имам да ви кажа няколко по-сериозни неща:

-Мързелът разваля живота.
-Люто обичайте.
-Не е грях да си ревнеш като има нужда.
-Люто обичайте... ама много люто!

Това е. Приемам покани за посещения в "No Sense", Пловдив, на рок партитата всяка сряда. Ще пием и ще пеем... и после обещавам да не пиша за това в блога. Няма да пиша повече такива неща. Йеъ, райт.

2 коментара:

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...