WWE Survivor Series 2010 - Preview

В последно време изобщо не гледам кеч. Ама изобщо. Да, знам обичайните коментари по темата: "Детинско е", "Време ти е да пораснеш", бля-бля-бля. И вие знаете - "Саквайте ми кока, ще правя каквото искам". Точно в момента обаче самия аз нямам никакво желание да гледам WWE (да не говорим за разни други... неща) и не съм гледал цяло седмично шоу сигурно повече от месец. Преди малко прехвърлих последния Smackdown като успях да изгледам с едно око 2-3 мача и по-интересните сегменти, но това пак не събуди някакъв голям интерес в мен, че да почна да гледам редовно всичко от следващата седмица. Но едно нещо ще се гледа и това е Survivor Series, който е тази неделя и на Нели въобще не й пука, че това чудо ще се състои! Защо казах последното? Не знам, но е факт. Не й пука.

Но да се върнем на мен и гледането на кеч. Survivor Series поне на хартия си заслужава трите часа висене пред компютъра (а и какво да правя в понеделник до 3 часа? Да уча по микроикономика? Божеееее...), така че най-вероятно ще му отделя внимание. Но за да запазим една стара традиция (а и да вдъхнем малко живот на блога) реших да постна кратките си прогнози за мачовете. За наперените разбирачи да вметна, че тъй като не съм гледал шоутата в последно време, а само чета резултатите, може очакванията ми да са доста погрешни. И все пак съм по-добър от вас. Та:


+ WWE Championship: Randy Orton (c) vs. Wade Barret (Special Guest Referee: John Cena) - Дразнещо е, когато съдията в един мач за титла е по-важен за него отколкото самия шампион. За съжаление тук случаят е точно такъв. Всичко се върти около Сина и участието му в NEXUS. Варианти за изход от мача много, като най-вероятно ми се струва Сина да прецака Ортън (било то и уж случайно), при което Барет печели титлата, а Сина е свободен и на път да стане хийл (нещо, за което се надяваме от години, райт?). Няма смисъл Ортън да остава шампион при условие, че ще му се обръща толкова малко внимание.

+ World Heavyweight Championship: Kane (c) vs. Edge - Ще съм доволен на какъвто и да е резултат, и двамата са мои хора (не сме пили заедно, за съжаление), а и завръщането на сбъркания Edge ме радва много. По-вероятно обаче изглежда The Big Red плешо да бие, имайки предвид, че натрупа три поредни победи над Taker и сега да падне в първата защита на титлата срещу друг ще е малко закопаващо. Та... победа за плешивия и още един мач на TLC.

+ Traditional Survivor Series Elimination Match: Team Del Rio vs. Team Mysterio - Блях, как да прогнозираш 5-on-5 мач? Чиста победа за фейсовете (aka Team Mysterio aka Всички в отбора са двойно по-големи от капитана) звучи като по-добрият вариант. Все пак мексиканското маскирано лекенце ги предвожда, а той винаги бие. Питайте децата.

Другите мачове! (...за които поради една или друга причина не давам много fuck) Предполагаемите победители са bold-нати, т.е. имената им са с удебелен шрифт:

-Sheamus vs. John Morrison
-World Tag Team Championship: Justin Gabriel/Heath Slater (c) vs. Santino Marella/Vladimir Kozlov
-IC Championship: Dolph Ziggler (c) vs. Kaval
-Handicap Match - Divas Championship: LayCool (c) vs. Natalya

В общи линии се очертава доста приятно турнирче, което ще гледам с по-голямо старание, отколкото гледах Bragging Rights. Всъщност ако трябва да съм честен мисля, че единствените цели мачове от Bragging Rights, които изгледах бяха RAW vs. Smackdown мача и Daniel Bryan vs. Dolph Ziggler. Хах! Фен съм...

1 коментар:

  1. sirvivor siris беше много як турнир с исключение на това че мачовете не бяха с изходат който
    очаквах в мачат raw vs smackdown моята лична прогноза беше че raw ще са убидинени и ще могат да грабнат трофея тази година а мачат уеит барет vs ренди ортан бях за ортан въпреки че кариерата на john cena беше карта аз съм голяма фенка на john cena и многа се ядосах че уеид барет го уволни в общи линии турнират беше супер

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...