Обичам сивото си яке. Наистина. То си е моето яке. Всеки мъж трябва да има свое си яке. Както обяснявам на много хора напоследък, то е пригодено да ме защитава от всякакви опасности. В единия джоб се намира разтварящо се, остро приспособление, с което да се защитавам от физически опасности. В един от вътрешните джобове има магическа кутия, чието съдържание ми помага да не се сдобия с наследници преди съзнателно да съм ги пожелал. В наистина големия ми външен джоб са Тефтерът ми и две химикалки - средството за спасяване на идеи от възможността да потънат в забрава заради отнесеността ми. И за финал, тъй като аз целогодишно съм хремав, трябва да отбележим, че винаги има място за пакет носни кърпички. Обичам сивото си яке. Моето яке.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...