"Няяяяях" пост... и Магапаса

Нямам нищо интересно за казване, така че по-добре спрете да четете още сега. Хел йеъ, така се печели аудитория... Не, сериозно, започвам писането на този пост просто защото не останах с кой знае колко други опции. В момента ми се налага, а и имам желание, да чета разни текстове за преговорите след Първата световна война, но комбинацията от 50 Cent, Магапаса и някакъв странен хаус, идващи от някоя съседна стая, ми пречат да се занимавам с учене. Както може да си представите мирни преговори не вървят добре, когато ги озвучава Магапаса.

Ммммм... какво да споделя? В днешно време всеки иска да споделя нещо, затова и социалните мрежи са толкова популярни, предполагам. Важното е дали на някого му пука или чете просто ей така - от едната тъпотия. Е, едната тъпотия ме накара да напиша това, така че ще взема и аз да споделя колко пълзотворен ден имах. От работна (студентска, по-скоро) гледна точка, от физическа, от емоционална, от интелектуална. Единствено любовната страна на нещата леко куцаше по обясними причини. Хубав ден. Наистина имах нужда от разнообразието на Пловдив, от смяна на атмосфера....

Ооооо, толкова емо, тооооолкова емо. Спирам! Спирам! Спрях. Знаете ли, че Upsarin е най-добрият приятел на подвижния човек? Вече знаете, дори преди да не бяхте запознати с този въпрос. А колко си личи, че мисълта ми витае наляво и надясно и смъква все повече и повече качеството на този импровизиран пост. Нека. Поне за едно мога да се концентрирам: аз съм awesome. В пълният смисъл на думата. Който от всичките си харесате, де. Най-популярния, барнистинсъновия, миз(ов)ския... Откъдето и да погледнеш - все awesomeness. Не вярвате? Уредете си среща с Бог Бире сега! За контакти: данните от тази страница. No homos, pls.

Ха! Спряха музиката! Май някой зазубрил медик им примрънка на вратата. Номерът е, че ние, людете, учащи в ПУ, не обръщаме внимание на факта, че медиците и зъболекарите, в чиито общежития се намираме, всъщност вече са в сесия. Всъщност не ни пука, не, че не обръщаме внимание. Дори аз одеве изтормозих съседните стаи с неколкократно слушане на "Rollin'" (10 години, а все още ме прави толкова щастлив *ехееее*), което по-късно бе заменено с поредица от песни за правене на мОскОли. И не, Магапаса не е подходящ за слушане дори по време на тренировка.

Като се замислих за песни (щом музиката спря не трябва ли да седна да чета?) се подсетих, че имам да препоръчвам такива, но ме мързи да оправя поста. И все пак - theme song-ът на звездния ми gimmick:


Ако не я харесвате шансът да имаме сходен музикален вкус е малък. Но пък може би харесвате Магапаса, на когото съм голям фен. Даааааа.... Всъщност не, ебавам се, Магапаса... не. Ц. Ако го харесвате вкусовете ни за музика едва ли имат нещо общо.

Какъв стил, какво чудо! О, пресвета простотия, защо Google ми позволиха да си създам блог?!? За да си губя времето, когато трябва да чета. Да, вече е тихо, залягам над текстовете, докато леко опипвам лишеното от почти всякаква мазнина свое телце. Be jealous.

Love (yeah, right): B.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...