Какво чета в момента (18.02.2011)

Сесията свърши и вече не ми се налага да чета по микроикономика, макроикономика, теория на политиката или стопанска история, или пък каквото и да били друго, което статуса ми на прилежен студент изисква. Не. Вместо това вече мога да се отдам на четенето на по-свежи неща, които да ми помогнат да разпусна, вместо да ме товарят най-вече с нерви за предстоящи изпити.

В началото на седмицата взех от прекрасната ми приятелка "Град от кости" на Касандра Клеър, книга първа от поредица с названието "Реликвите на мъртвите". Книгата е от този новичък тип, който е по-лек и цели по-млада аудитория, като се опитва да разказва за демони, вампири и other evil stuff, но поне първите страници ми се сториха по-приемливи от гнусния "Твилигхт". Прочетох 1-2 глави и макар в началото да започва доста тийнейджърски, приятелката ми ме увери, че нататък става по-интересно. Реших да й се доверя и най-вероятно това ще ми е четивото за следващата седмица.

Тази книга обаче бързо беше оставена настрани, когато се докопах до "Undisputed - How to become world champion in 1372 easy steps", новата книга на Крис Джерико. След като първата му автобиография "A Lion's Tale" ми хареса адски много (най-добрата книга, писана от кечист, която съм чел) нямаше как да не чакам излизането на тази. Да, "Undisputed" май е първата книга в живота ми, чието излизане съм чакал. За моя изненада още в деня на премиерата й (тази сряда) успях да я открия онлайн (все пак в България няма да я издадат) и вече съм почти накрая. В общи линии за незапознатите, Джерико разказва не само преживяванията си на ринга и зад кулисите в WWE, но и неща от личния си живот, както и опита за пробив с бандата му "Fozzy".

По-конкретно той разказва за нещата в WWE от неговата гледна точка, реакциите му от историите, в които е бил вкарван, недоволството му от първите му мачове. Споменава разговорите си с Винс МакМеън, притесненията си от пристигането на Хоган, Неш и Хол в компанията през 2002-а година и това как го е успокоил един разговор с Гробаря. Определено неща, които няма как да бъдат научени от друго място. Пиянските му истории, това как е предложил на жена си, както и главите за развитието на "Fozzy" не са толкова интересни за един кеч фен, но също са написани увлекателно. Джерико има един приятен талант, пише някак непринудено, иползва негови си странни шеги, не се страхува да прави някакви забавни сравнения. Това прави книгата много лека за четене. В момента съм по средата и ще гледам преди да замина в Пловдив в понеделник да я довърша. Имам само една забележка: не си спомням как точно бе подредена "A Lion's Tale", но тази е малко объркана. В смисъл... няколко глави за кеч и хоп - глава за "Fozzy" от нищото. Също така прескачането от един период в друг на моменти може да е объркващо. В смисъл... книгата не е толкова добре хронологично подредена както беше предната, но може това да е само мое (неправилно) наблюдение.

Определено съм много щастлив от факта, че мога да прочета книгата и честно казано вече чакам (или поне се надявам) на трета книга от него. Мисля, че натрупа материал през последните две години. Иначе големият въпрос е какво ще чета след като приключа с "Undisputed" и "Град от кости" (която ми изглежда много лесна за прочитане, нищо, че уж е обемна). Интересът ми към книгите за Рим от лятото-есента на 2010-а вече отмина и е време за нещо различно, но нямам идея какво... Може би готварски книги. GG.

1 коментар:

  1. -"Прекрасният Нов Свят"
    -Кратките разкази на Аугусто Монтеросо
    -"Мъжете не стават за нищо"

    :D

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...