Най-накрая... Скалата се завърна в WWE


Дуейн Джонсън, познат на кеч феновете като Скалата (The Rock, за предпочитащите английския), се появи в Monday Night RAW на 14-ти февруари, стъпвайки на кеч-ринг за пръв път от почти 7 години. В едно уникално промо Роки обясни няколко неща, като по-важното от казаното от него бе:

- ще е host (водещ) на тазгодишната WrestleMania на 3 април (самата му поява бе представянето на "тайния" водещ)
- завърнал се е не за пари или за да рекламира филм, а заради нас, феновете (нещо, на което аз вярвам без капка съмнение, дори да ме мислите за луд)
- подигра се с Джъстин Бийбър (да, с него...), Майкъл Коул, The Miz и най-важното: Джон Сина, по един брутално забавен начин
- обеща невероятно шоу на Мания и почти сигурно конфронтация с някой от гореспоменатите

Заради този човек RAW продължи с 20 минути повече, а от USA Network (излъчващата телевизия) спряха да цензурират думи като "ass", въпреки че това уж е шоу с PG рейтинг, където това е строго непозволено. Дали ще се появи и следващата седмица - не се знае. Ясно е само, че ще присъства на Мания.

И сега, след като почти като новинарски сайт обобщих новината, се отдавам на чиста емоция: FINALLY! Това беше един от най-велките сегменти, които RAW, WWE и кечът като цяло са виждали. Макар да имах съмнения (и надежди), че може той да е очаквания guest host на Мания, макар почти да си бях спойлнал преди да гледам шоуто, треперех до последно когато дойде време да стане ясно кой е host-a. И естествено се побърках от радост, когато музиката му започна, както и всичките 15 000 души в залата, които вдигнаха невероятен шум. Както и всички (хайде не всички, повечето) фенове, които са гледали това по телевизията или на компютъра си като мен. Атмосферата, изненадата, задоволството от това да видиш The Great One отново там откъдето започна кариерата му в големия шоубизнес - кеч ринг. Няма да лъжа - просълзих се. Някои хора плачат на филми, други на песни, е, аз съм способен да се разплача на кеч и то от радост.

Не съм от големите фенове на Скалата. Никога не съм бил. Като всяко фенче и аз харесвам повече едни образи, по-малко други, имам що годе изявени любимци за чиято кариера милея. Няма как обаче да съм безразличен на подобно събитие. Сегментите със Скалата са едно от най-забавните неща, които някога съм гледал в кеч-програма и до ден днешен ги търся и си ги пускам в YouTube, за да разпускам. Един от може би най-впечатлилите ме някога мачове е с негово участие (да, Rock-Austin на WrestleMania X-7... преди цели десет години). Човекът в синоним на нещото, наречено кеч, дори в България и то до ден днешен. Всеки е чувал за Ледения и Скалата. Нормално е. Все пак това е без съмнение човекът с най-голямата харизма в историята на този спектакъл. А завръщането му... завръщането му бе епично.

Последната поява на The Rock на WWE ринг бе на WrestleMania 20 или казано с дата: 14 март 2004 година. Т.е. почти седем години делят последната му поява от сегашната. А седем години в каквото и да било и откъдето и да го погледнеш са си много време. Пропускаме записаното промо, пуснато на един SD през 2008-ма, 2009-а. То не важи. ТОВА, което стана на Св.Валентин, е завръщането, което от значение. Завръщане, което честно казано дълго време не вярвах, че ще се случи и може би точно това ме прави толкова щастлив сега, когато вече е факт. 20-те минути на Скалата на ринг ме развълнуваха и искрено разсмяха и най-важното: запалиха в мен искрата на очакването за идната Мания, най-голямото събитие на годината. И преди съм се чувствал надъхан за Мания, почти всяка година, но този път... този път е различно. Не само защото едно от най-големите имена ще е там, макар и без мач, но просто защото с думите си той ме накара да чакам това шоу и да имам истинско желание да го гледам. ТАКА се рекламира продукт! ТАКА се създава интерес!

В сухите факти горе казах основните неща от промото. Хареса ми моментът, в който говореше Дуейн Джонсън, а не Скалата, нещата, които каза. Личеше си, че е развълнуван (както BFF-то Пачо отбеляза по ръцете му се вижда, че кожата му е настръхнала), личеше си, че е повлиян от емоции. И как да не е? За секунда си представих какво е да си на негово място в зала с хиляди души, адски, ама адски щастливи да те видят, скандиращи прозвището ти, давайки ти една от най-невероятните реакции, които кечист е получавал от години. "Неописуемо" ще е слаба дума. Скалата/Дуейн улови тези емоции и ги използва, сътвори промо (което не му беше написано от друг 100 процента), което те грабва, както някогашните му промота, което те забавлява и което ти е интересно и отново пресъздаде магията на образа си. Дуейн Джонсън, при цялото ми уважение към филмовата му кариера (от която съм гледал само НЕ-детските филми), има една-единствена велика роля. Една НАЙ-велика роля. И тази роля е "The Rock". Седем години по-късно той я играе все така добре, за което поклон.

Веднага в средите започнаха спекулации - край на PG ерата, мач със Сина на Мания... Не знам какви са плановете му, но аз не бързам да си създавам илюзии и надежди за нещо, което може и да не стане. Щастлив и благодарен съм на този човек, че уважи нас, феновете, и се завърна, че направи това страхотно промо. Щастлив съм, че ще е host на Мания и ще ме спаси от изказването ми по-рано днес пред приятелката ми, че ако Джъстин Бийбър е host на Мания спирам да гледам кеч. Човекът е казвал неведнъж, че ако се завърне няма да е за мач, а за да забавлява. С промота, сегменти, някаква non-wrestling роля - все ми е тая. Просто искам да е наоколо и искам да ми предоставя по-добро шоу. Дали той сам ще промени курса на цялото WWE? Не знам и по-скоро не вярвам. Не се ангажирам с предположения или надежди. Дали ще има мач със Сина? Ще се опитат да го убедят, защото такъв мач ще донесе много пари. По дяволите, срещу когото и да изправиш Скалата този мач ще донесе много пари в днешно време, но той е казвал, че не иска повече мачове и точно затова аз няма да чакам и да се надявам на мач. Няма да се тормозя с напразни надежди. Просто ще се насладя на завръщането на един от най-емблематичните образи в историята на кеча. Аз съм Антон Биров и съм фен на това странно шоу точно заради моменти като този. Благодаря.

1 коментар:

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...