Позитивно

Много обичам да пиша без тема, а отдавна не съм го правил. Друго си е ей така да се отдадеш на творческия порив, който кара думите да се стичат като мед от главата ти (предполагам през ушите, което не е чак толкова приятно) и да попадат в очните ябълки на тъй готините ти читатели. Да, подмазвам се на вас, все още четящите този пост, защото напълно осъзнавам, че има голяма вероятност много хора (все едно влизат много хора в този блог...) да са се отказали да четат след като са видяли, че нямам конкретна тема.

Ами нямам. Какво да се прави. Толкова съм се задълбочил в учене (ха-ха?), че не ми остава време да мисля за друго. Не, не е това. Сигурно е от хубавото слънчево време, което ме зарежда само с положителни емоции, но пък за сметка на това ми пречи да мисля. Това в моя случай е добре, защото рядко моите мисли водят до нещо добро. Повечето постове в този блог са едно примерно доказателство за това.

Та да. Позитивно ми е едно такова, макар през седмицата неколкократно разни хора да се опитваха да ми го развалят. Чувствам се щастлив, спокоен, в хармония със себе си и със светО. Яко е. Радвам му се, защото имам опасения, че няма да продължи дълго. Защо ли? Ами защото все някога ще започна пак да мисля, а както споменах по-горе моите мисли водят до лоши неща, най-вече за мен. Та така... радвам се докато мога. Ако и вие сте в подобна ситуация - приятното време ви зарежда с приятни емоции, животът върви гладко, любовта е на високо ниво - радвайте се докато можете. Възползвайте се от това и му се наслаждавайте. За това живеем. Мисля.

Тук щях да напиша "А нямах тема.", но един бърз прочит на написаното досега отново потвърждава тезата, че нямам такава. От липсата на тема стават най-хубавите постове. И за раздяла (временно, не завинаги) един виц, така и така сме на позитивна вълна:

-Мамо, мамо, може ли да полюлея братчето си?
-Може, разбира се, нали затова сме го обесили.

Приятни и слънчеви дни ви пожелавам. ББ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...