Има извънземни?

Няма извънземни (склонни/способни да се довлекат до Земята)! Няма извънземни (пак същото в скобите)! Няма извънземни! Няма извънземни!

.........

След като чух по телевизията (мисля, че в реклама на "Шоуто на Иван и Андрей", което, слава на мен, никога не съм гледал), че ФБР са потвърдили кацането на летяща чиния, реших да google-на въпроса. И не щеш ли взеха, че изскочиха няколко резултата от последните дни, в които се говори, че ФБР били разсекретили доклад от Розуел за прословутия инцидент в средата на миналия век. Оу... really? I mean... really? Супер недоверчиво "Really?".

Макар новината на български да се срещаше и в "новинарски" сайтове, не открих някой чужд новинарски сайт да я е публикувал с точно същото съдържание. Примерно CNN мълчат като пукели по въпроса. Естествено, има го варианта и за конспирация. Замислих се за секунда и след това си казах, че съм прекалено млад и добре изглеждащ, за да вярвам в множеството конспиративни теории, които самотни мъже на средна възраст измислят, дремейки пред компютрите си с унесен поглед и зле поддържана брада.

И какво направих? Отидох на сайта на ФБР. Лесно било, за пръв път влизам и май няма да повторя. Отворих прословутия документ, който представлява всъщност сканиран лист хартия, и от прочетеното се филмирах лекичко. Като цяло си мислех, че цялата история е малко бутафорна, но в доклада си го пише: тела с хуманоидна форма, облечени в сребрист материал. Ако не са руски шпиони, дегизирани посредством радиация, не знам какво може да е.

Големите ми проблеми от цялата работа са два: 

1. Много мразя да ме дразнят по подобни въпроси, особено след като скоро съм се филмирал с "Batlle: Los Angeles" за това колко ми е противна идеята да съществуват инопланетяни, склонни да си докарат бледите задници на земна почва. Трибуквен за разпространяването на такива новини! Предпочитам да ме лъжат. Да.

2. Влизането ми в сайта на ФБР се получи някак от самосебе си и през цялото време си мислех как внимателно се следи какво гледам там, IP-то ми бива записано, проследено и т.н. Чакам агент Смит и брат му на вратата до края на деня, да?

PS: Няма извънземни, склонни/способни да се довлекат до Земята! Няма извънземни...
PS2: Добрата новина е, че 60 години по-късно все още не са дошли да ни изпепелят, изкормят, изядат, е*ат майките ни.
PS3: Наскоро ме болеше дясното ухо и се замислих за вероятността вътре да има червей за контролиране, подобен на тези, които използваха извънземните в сериала "Първата вълна". Теорията ми пропадна, но ако вас ви заболят ушите се замислете.
PS4: Дали след като писах за това в блога няма да привлека извънземно внимание? Ей, шитхедс, стойте далече от мен! Хапя :)

1 коментар:

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...