Дневникът - II

Мило дневниче,

Да, отново се гавря. Някои шеги никога не се изтъркват, поне в съзнанията на хората, които са ги измислили и по тази логика не искат да приемат, че в един момент това, което е било смешно, става досадно и глупаво. Най-накрая успях отново да седна, за да попиша. Снощи нещата се развиха кофти за съседското куче. В общи линии съседите ми вече нямат домашен любимец, а аз изхвърлих чифт стари дънки заради едно противно лепкаво петно кръв. Трябваше да я използвам за писане...

Тъй като днешният ден беше впечатляващо отегчаващ и го прекарах почти изцяло в четене и пиене на чай уиски с кола, мога най-спокойно да довърша историята за снощи и прословутото парти.

Както обясних, Овца номер 2 се напи и то сериозно. Моята Овца, за да не остане по-назад, направи същото, при което малко след като бяхме пристигнали на партито двете вече танцуваха върху една от масите. Уж случайно прекрачваха границата на благоприличието, опипвайки се по-предизвикателно, отколкото добрият вкус позволява. По едно време до мен се приближи един техен общ приятел, за когото подозирам, че харесва моята Овца, и ме потупа по рамото. "Не те е ли е страх, че рожденичката ще ти открадне момичето?", каза Мухльото, както ще го наричам занапред (макар да се надявам да не ми се налага да пиша пак за него), след което започна да се хили противно. Очилата му, с дебели черни рамки забележете, започнаха да се повдигат нагоре-надолу, а устата му беше толкова отворена докато се смееше, че можеше да погълне юмрука ми ако го бях ударил. А ми се прииска да го ударя. Сдържах се. Стиснах зъби и все така скръстил ръце отместих поглед от него. Мисля, че разбра, че не ми е приятен.

След като импровизираният полу-стриптийз приключи и гостите, разочаровани, че не са видяли преплитащи се женски езици, се върнаха към предните си занимания, моята Овца и Овца номер 2 дойдоха задъхани при мен. Овца номер 2 се бе усмихнала широко, дръпна моята Овца и й прошепна нещо в ухото. Тя се поколеба за няколко секунди, като ту поглеждаше мен, ту приятелката си. Тогава ми стана ясно.

Замъкнаха ме в съседния апартамент. Според моята Овца, момичето, което живееше там, в момента бе на партито и незнайно защо бе оставила дома си отключен. Върху леглото й имаше небесносин чаршаф с тънки бели фигури по него, опънат до съвършенство, както и няколко наистина дебели възглавници, подредени в горната му част. И все пак картинката на ред бе развалена от купчината дрехи, натрупана в долния ъгъл. Изглежда някой дълго време беше мислил какво да облече. Дрехите бързо се озоваха на пода, като в общи линии запазиха хаотичната си подредба. Това му е хубавото на разхвърляното - дори да го преместиш, пак си остава разхвърляно и не си го развалил по никакъв начин. Възглавниците също бяха преместени (изритани, по-скоро) на пода.

Двоумя се как да продължа. Дали да описвам всичко стъпка по стъпка, движение след движение, или набързо да опиша случилото се. Май ще е по-добре второто. Ами... правих тройка с двете Овци. Беше хубаво. Поне за мен. Уж и за тях. Свършиха или поне ме накараха да мисля така. Не, че ме интересува. Не бях особено доволен от всичко, свързано с партито, така че се възползвах напълно от предоставената ми възможност, за да си доставя удоволствие чрез телата им. Сексът с моята Овца не беше нещо необичайно, като това не значи, че беше лош, даже напротив. Сексът с приятелката й обаче бе малко особен. При всеки мой тласък, в мозъка ми се пукваше по едно малко балонче, пълно с вина. Не към моята Овца, а към мен самия. Бях дошъл на парти, където не исках да бъда; бях дал мъчно изкарани пари за подарък, който най-вероятно щеше да събира прах в някой ъгъл; бях принуден да съм сред хора, които не са ми приятни; и за капан на всичко правех секс с моята Овца и с рожденичката не защото аз исках, а защото те го бяха решили. Чувствах се използван. Поне докато не дойде момента да свърша. Получих малкото си отмъщение и свърших, уж случайно, точно когато рожденичката, Овца номер 2, ми духаше. Съмнявам се обаче, че тя нямаше нищо против. Това малко убива задоволството ми.

След този импровизиран подарък, който й направихме, тя се върна при гостите си, а ние се възползвахме от банята на съседката за един бърз душ, след което си тръгнахме без дори да се отбием да кажем "чао" на гостите. Малко преди да започна да пиша вчера, с моята Овца проведохме един интересен разговор вкъщи. Ще се опитам да не го опростявам, а да го предам горе-долу така както беше.

Тя: Хареса ли ти вечерта?
Аз: Нищо освен еякулацията.
Тя: Не бъди толкова циничен.
Аз: Не съм циничен, а искрен. А и не аз бях този, който те въвлече в тройка със свой приятел.
Тя: Извини ме, но го направих заради теб.
Аз: Предполагам, че трябва да ти благодаря. Ако не за друго, то поне за това, че си винаги готова да ме споделиш с приятелките си, когато имат рожден ден. Кога е следващия?
Тя (с изражение тип "защо го правиш"): В последно време имахме проблеми, мислех си, че това ще помогне... блябляблябля.
Аз: От полза щеше да е ти сериозно да преосмислиш виждането си за това какво е нужно за поддържането на една връзка и да започнеш да го правиш, а не да се опитваш да се оправдаваш за некадърността си що се отнася до връзките чрез групов секс.
Тя: Да се разделим ли искаш? (този въпрос се явява едно от най-силните оръжия, измисляни от жена)
Аз: Не. Да се разделим би ми създало прекалено много главоболия. Ако някой ден реша, че искам да се оттърва от теб, просто ще те убия.

И тук разговорът свърши. Не е едно към едно, но дава ясна представа. Някой ден, когато препрочитам тези страници, предполагам, че  доста ще се забавлявам с това, освен ако вече наистина не съм я убил. Тогава ще е странно. След последната ми реплика моята Овца излезе от стаята, излезе от къщата и оттогава не съм я виждал. Вече над денонощие. Утре, най-вероятно, ще й се обадя, стига да имам време. В живота ми има и други объркани неща, които чакат да бъдат подредени. Така и дойде идеята за този дневник. След днешния ми едва ли не адски мързелив ден, в който изпих всичката кола и уиски, които можеха да се открият из къщата, утре вече ще трябва да се работи. И ще е грозно, предполагам. Но затова утре, в случай, че всичко мине наред.

Майната ти, мило дневниче.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...