Like I care...

Шибани зоофили. И все пак нека се радват на малката си победа. Не я постигнаха сами, а им я донесоха чифт котешки очи, сякаш насълзени от промененото отношение към притежателя им. Прекалената емоционалност, породена от слушането на музика и пиенето на кола в 3 през нощта, ми се отразява зле. Това е твоя победа, Барак. Наслаждавай й се. Кого заблуждавам... ти не можеш да четеш. И все пак. Но отново - шибани зоофили. Защитават животните повече от хората. Ясно ми е какво искате да правите с тези животни и ви гарантирам, че те предпочитат да умрат пред това, което вие предлагате. Шибани зоофили.

Барселона спечели Шампионската лига (не че ми пука). Честито на феновете им (не че ми пука). Жалко за тези на United (не че ми пука). Интересното е, че имах някакъв интерес към този мач. Може би от някаква странна солидарност към Бербатов и познатите ми, гордо наричащи се фенове на "червените дяволи". Днес изглежда не е хубав ден да си дявол. Поне червен. Аз съм шарен дявол, като дъгичка, така че и утре ще се усмихвам. Бербатов иначе този път и до скамейката не го докарал, разбрах. Кофти. Жалко за него. Пак тази странна българска солидарност. Какво имаше общо ШЛ с първия абзац? Нищо. Но не ми пука. Което ме подсеща...

The Lizard изяде десетгодишния си син. Чета The Amazing Spider-Man, някъде около 630 брой стана това чудо. Изяде го. Човек, злощастно превърнал се в голям гущер, изяде детето си. После комиксите били за деца. Пф. Всъщност простете - прави сте. За деца са. По-добре да се учат на агресия от разкази в картинки, отколкото от видео-игри, филми и най-лошото - собствените си родители. Пф.

Reading comic books makes me better than you.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...