Вятърът над българските земи е бетер Патрик Бейтман...

...в смисъл, че разплаква фенките на Джаред Лето. Не знаете кой е Патрик Бейтман? В такъв случай не сте разбрали слабата ми шега и трябва възможно най-скоро да изгледате "Американски психар". Много силен филм!

Но да се върна на основното - разбрах преди малко, че организаторите на LOOP Elevation 2011, музикалният фестивал в Разлог, са отменили втория ден на събитието (т.е. днешният). ХедЛАЙНАРИ трябваше да са 30 Seconds to Mars и оттам слабата шега горе. Доста кофти начало за фестивала - първо Jamiraquai (100 процента съм сигурен, че не се пише така, но не ми пука! отмениха участието си за вчерашния ден (а те бяха основното събитие), а сега и това. Причината вчера беше навехнат глезен на вокалиста (и болящо го гърло, което е кофти за певец, да). Причината днес - лютият вятър, целящ да срути сцената върху една от любимите банди на приятелката ми. Природата изглежда напълно споделя гледната ми точка за това, че Лето Брос и оня косматия с тях трябва да бъдат премахнати по някакъв начин. Организаторите обаче решиха да се погрижат за безопасността на изпълнителите и отмениха целия втори ден.


И сега малко по-сериозно: кофти е. Първоначално ми стана доста забавно, но не за друго, а просто защото не харесвам (вече е ясно, мисля) 30STM. Нищо против другите изпълнители или феновете (освен тези на последната банда, тях не ги разбирам особено, но всеки си има вкус, райт?). Когато помислиш обаче случилото се си е кофти: първо и най-вече за всички фенове, които са се дръпнали от **** си майна, за да видят любим изпълнител на българска сцена и които ще се приберат разочаровани. Второ, за самия фестивал, защото ме съмнява догодина да има Elevation 2012 (въпреки, че имайки предвид годината и случилото се сега може да го направят с някаква "краят на света" тематика). Трето, за изпълнителите, които са дошли дотук и няма да видят феновете си (а и няма да получат всичките си пари). Още повече че могат да се разочароват и никога да не дойдат. 

Поставям се на мястото на хората, които са били надъхани за фестивала (но примерно си представям, че става дума за Bizkit, System или KoRn, примерно), и изведнъж някой ми казва, че фестивал няма да има. Ще съм разочарован и ядосан. И, естествено, ще си помисля следващия път преди да ида на същия фестивал или на нещо организирано от същите хора. Да, пак опираме до организаторите... май се стараят хората, но нещата просто не се получават. Не знам чия е вината (и дали има виновни), нямам и намерение да соча някого с пръст, защото не е моя работа, а и ми е втръснало от критици. Целият този пост е един голям майтап, в случай, че не сте го осъзнали. Единственото нещо, което ме тревожи е, че някоя близка година някоя моя любима банда може да реши да ни посети, аз да съм супер надъхан за концерта им и в крайна сметка да се случи нещо като с Sonisphere или Elevation. Възможността (а това вече изглежда много възможно) това да се случи може дори да ме откаже да си взема билет за концерта. Примерно. Между другото много от вас не знаят, но имаше вероятност и аз да съм на Elevation (както казах приятелката ми харесва 30STM). За моя радост ми се размина. Не че щях да съм разочарован от отмяната на концерта, но пък щях да съм леко ядосан за разкарването.

И все пак поднасям малка утеха за феновете на г-н Лето с тази епична сцена от култов филм с култов музикален фон: ЦЪКНИ ВЪРХУ МЕН! Не се сдържах, простете ми...

PS: Наистина не харесвам и Avenged Sevenfold (най-вече квичащия им вокалист), така че ако някога решат да дойдат в България имайте предвид, че може и техният концерт да стане жертва на някакъв природен феномен. Муахахаах!

2 коментара:

  1. О, аз бях там. Беше просто трагично. Махни това, че не дойдоха, но те стоварват с едни автобуси на един кър и никой нищо не ти казва - кибичиш там и това е. Един вятър те духа, ама на кой му пука за тебе. Няма и къде да се скриеш от него. Ако бяха хора на място можеха поне да направят някакви закрити места, да дават повече инфо, но не...
    Българска му работа.

    ОтговорИзтриване
  2. Много може да се обсъжда за това какво е можело да се направи и какво е трябвало да се направи различно. Аз нямам право на мнение, защото не съм бил там. Кофти е обаче да се слага обичайния етикет "българска работа". Имаше вече големи музикални събития, някои хора доказаха, че се справят с организацията им, но на други изглежда не им се получава.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...