Фронтментът на Limp Bizkit Фред Дърст leak-на целия нов албум "Gold Cobra"

МИГЪТ ДОЙДЕ! "Gold Cobra", новият албум на "Limp Bizkit", вече може да бъде открит онлайн (например в Zamunda, но все едно не съм ви казал). Най-интересното е в заглавието на поста, а именно, че уж именно вокалът на бандата Фред Дърст го е пуснал онлайн. Интересно решение... Аз лично разбрах напълно случайно след като напълно профилактично влязох в Wikipedia. Но това е без значение - 2 години чакане свършиха, 2 години минаха след като излязох от залата след концерта на бандата в София и се опитвах да осмисля преживяното, като същевременно се надъхвах за новия албум. И ето - най-накрая го изслушах! И съм адски доволен.

Мега дивата корица, дело на (същоеродендабъдебог) Уес Борланд.

Leak-ът е с много добро качество (320 kbps за претенциите) и де факто представлява оригиналния edition на албума, т.е. няма ги само песните, които ще са като бонуси в различните Deluxe версии. И тях ще намерим, евентуално, хохохо.

Лично аз съм адски пристрастен, тъй като Bizkit са любимата ми банда, a и както казах чаках този албум цели две години. Няма и капчица разочарование. Албумът е точно това, което исках да бъде - смесица от метъл, странното подобие на рап на Дърст, смазващите китари на Уес, силен бас и барабани, плюс, разбира се, не особено блестящи, но пък зарибяващи текстове. Личните ми фаворити след първото слушане (и многократните на излезлите преди това песни) са "Douche Bag", "Get a life", "Cold Cobra", "Shotgun" и "Shark Attack". Във файла с песента "Loser" след самата песен е вторият Interlude в албума, който е дяволски забавен и води до "Autotunage", която пък е доста.... весела песничка, хах. Но в момента "Douche Bag" и "Get a life" са основните парчета, които ми се набиват в главата.

И най-важното - на 28 юни албумът излиза официално и аз ще съм един от хората, които ще похарчат от трудно спечелените си (чрез учене :D) пари за оригиналнотo CD. Донякъде като подкрепа (макар и мизерна за бандата), донякъде от уважение, а в най-голяма степен от чиста фенщина.

И така. Теглете, слушайте и се кефете. Който не харесва Bizkit.... ами, честно казано, не ми дреме за хората, които не харесват Bizkit :D Да си слушат каквото там ги зарибява. Феновете на LB обаче да празнуват, както ще празнувам и аз. Поздрав за всички с "Gold Cobra" (песента) и да си пожелаем догодина най-късно отново да идем на концерт на бандата в милата ни родина.

Целият tracklist, най-нагло свит от Wikipedia:
1. "Introbra"
2. "Bring It Back"
3. "Gold Cobra"
4. "Shark Attack"
5. "Get A Life / Interlude 1"
6. "Shotgun"
7. "Douche Bag"
8. "Walking Away"
9. "Loser / Interlude 2"
10. "Autotunage"
11. "90.2.10 / Interlude 3"
12. "Why Try"
13. "Killer In You" 

PS: Holdin' the gold, it's so gold, it's so golden y'all... GOLDEN COBRA (sun)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...