READ ME!... в случай, че искаш. Не задължавам никого, не съм такъв човек.

22:30! Час и половина докато си легна! След като днес спах до 12 на обяд реших, че е крайно време да спра с безсмисленото висене пред компютъра до 3-4 през нощта, което пък после да води до спане, изяждащо половината ми ден. Не, че като съм буден правя нещо смислено. Има си и лоша страна на това сесията ти да приключи бързо, изглежда. О, като споменах сесия... май не съм се похвалил, да? Шест шестици и една петица този семестър. True story. Сега очаквам класиранията за европейските, от които тоооооолкова много зависи дали ще ида на море. Ако мислите, че има полза от стискането на палци, то сега е момента да се сетите за мен. Благодаря.

Както може някои от вас да са забелязали в панела отдясно на този текст е споменат следващия ми... да го наречем... "проект". Никога не съм твърдял, че съм мега-гениалния писател или нещо подобно (дори не съм сигурен, че след "мега" трябва да има тире... хмммм), но все пак има разни хора, които четат нещата, които пиша, so... те може би си струват хартията върху която са написани. Wait, те не са хартиен носител... Неловко. Както и да е. Единственото, което бави дебюта на новото ми произведение е фактът, че искам да си има постерче (което нарисувах сам, юпиии!), което да стои в началото на всяка част/глава/пост от произведението ми. Самият постер е готов, но трябва да бъде сканиран, което ще стане най-вероятно в понеделник, така чееее някъде тогава започва публикуването на "Антон в Страната на чудесата". Изключително не оригинално име, знам (бел.слаб писател: "не"-то е отделно, нали?). Всяка част е малко по-дълга от една страница в Word, така че четенето му ще е изключително лесно, а и ще публикувам нова част всеки делничен ден (поне такъв е планът). Колко ще е голямо още не е ясно (спойлер от слабия писател: не съм го завършил все още, хихихихи), но предполагам, че няма да отнеме повече от месец. Сега като се замисля цялата тази работа с едномесечното постване може да се окаже пълен провал, НО е по-голяма вероятността някой да го прочете така, отколкото ако ви дам примерно 30-40 страничен .doc файл (който никой няма да свали, камо ли да прочете).

Това са творческите ми терзания. Ето, виждате ли - не е като да няма какво да правя. Мога да творя. Пиша, рисувам... and stuff. Дал съм си почивка от гледането на кеч, което е добре. Изобщо не ми липсва. За сметка на това обаче няма какво да гледам, освен "Приятели" ("How you doin'" репликата на Джоуи се появява чак след средата на четвърти сезон. Holy shit.) и някаква анимация по Spawn. Не знаете какво е Spawn? Не очаквам да знаете, но пък това ме подсеща за друго - почнах отново да чета комикси, което в известна степен може би е по-зле от кеча, въпреки че в днешно време в комиксите има повече насилие, кръв и секс отколкото в кеча. Не се шегувам. За разбиращите: наваксах The Amazing Spider-Man, сега чета Avengers и Deadpool. Deadpool е мега-ултра-хипер-гига-тера-ебимумайката-нечовешки забавен. Препоръчвам дори на не четящите комикси.

Голяма част от хората сигурно са спрели да четат в момента, в който започнах да говоря за комикси, ако не и по-рано. Обичам да отбелязвам намаляващата аудитория на даден пост. Показва, че колкото повече пиша толкова по-скучно става (което пък показва колко слаб драскач съм?). Може би трябва да убия някоя котка и да кача снимката и тук, за да създам отново мощен интерес към блога.... Шегувам се. Макар че онзи пост беше убиец. Донякъде и буквално. Хъхъхъ.

Иначе преди малко прочетох пост в друг блог. Да, единствено число и за двете. Проблемът е, че изглежда има хора, които пишат и хора, които четат блогове. Тези, които могат да правят и двете се мислят за някакво общество и честно казано малко ме плашат. Не харесвам мини-общества, подозирам всички тях, че тайно искат да завладеят света. Та реших да уважа Nicoletta, която представете си познавам, и да прочета краткото й мрънкане за това има ли-няма ли принцове в днешно време. Десен бутон и "Отваряне в нов подпрозорец" (зависи от браузъра) на ето този линк ще ви отведат на поста й, а оттам и в целия й блог. Да, правя й реклама. А сложното обяснение беше, защото има вероятност ако цъкнете на линка с ляв бутон да не успеете да дочетете този пост. А ние не искаме това, нали безззззценни? (по-добре е на английски. Умен Толкин, за дето не е писал на български).

Всъщност освен факта, че изглежда мутрата ми е донякъде разпознаваема за хората, сблъскали се с виртуалния ми чар, май нямам други неща за казване. Но беше хубаво да споделя всичко останало. Като изповед, нали знаете? Но без църквата и отеца, защото леко ми се гади от идеята и за двете. Ако има ад заради тези думи вече ми оправят леглото там. Хохохохохо. Палав съм, Дядо Коледа, но това не означава, че не заслужавам real-size реплика на Frostmourne. Да, google it, ако не ти е ясно. Край.

PS: Мисля, че чувам нещо подобно на щурци навън. Другият вариант е да е бомба, но съм чувал звук от брояч на бомба само по филмите, следователно не е ясно доколко мога да разпоазная истински такъв. Така че по-вероятно е да са щурци или просто ушите ми да сдават багажа от постоянното бучене на вентилаторите на компютъра ми. Миличкият, той също мрази жегите...

2 коментара:

  1. Абре, Бире, ти само Marvel ли четеш, или на мен така ми се струва? Щото само веднъж съм виждал да кажеш добра дума за DC комикс, по-точно "Superman: Red Son".

    koleda321

    ОтговорИзтриване
  2. Всъщност да, чета само Marvel-ски неща. Чел съм няколко броя на DC комикси, най-вече заради препоръка от Гого, но просто нищо не ме е грабвало по-сериозно. Изчетох Battle for the Cowl и оттам мислех да продължа да чета on-going Batman серията, но след 2-3 броя се отказах. Евентуално може да пробвам пак някои неща след рестарта през септември-октомври (?).

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...