Комикси, Vol.10 - "Carnage #1-5"

Стига вече Норми. Този път ще обърна внимание на нещо по-различно, а именно кратката серия Carnage, която проследява завръщането на червено-черния симбиот на Земята.


Малко предистория: Cletus Kasady/Carnage е разкъсан в орбита на планетата от всемогъщия по това време Sentry (четете Siege, за да видите какво пък стана с него). Големите въпроси обаче са следните: жив ли е симбиота и бил ли е Касиди вътре в него при разкъсването (т.е. жив ли е и той)? Поредицата, която предоставям на вашето внимание отговаря на тези въпроси, но не ми се обяснява точно как, а и идеята е да ги прочетете. Замесени са Iron Man; голяма компания, която създава технологии, които според него те не са способни да създадат; Spider-Man; Shriek (бивша... спътница в живота на Carnage); психоложката й (с важна роля) и т.н. Комиксът може да откриете като цъкнете на този линк.

В общи линии аз го харесах доста, макар че сякаш ми отне цяла вечност да се докопам до последния пети брой (проверявах от 22-ри насам по няколко пъти на ден). По-реалистичният art е леко смущаващ, защото за пръв път се сблъсквам с версия на симбиота, която да ми изглежда като истински злобен извънземен. А и насилие не липсва, да. Препоръчвам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...