Моето творчество... Част 44: Няколко опита за рисуване на портрети

Тъй като в момента имам адски много свободно време, реших да отделя малко от него на едно от по-старите ми хобита, а именно рисуването. Съзнавам, че нямам базови познания за множество правила, но за сметка на това изпитвам достатъчно удоволствие да си драскам, че да не ми пука. И тъй... отдадох се на експерименти, свързани с рисуването на лица. От всички, които съм постнал, само последната рисунка прилича (при това доста) на модела (а за модели ползвах паспортни снимки на лицата, охохохо), но пък имайки предвид, че е нарисувана последна това може би значи, че задобрявам. GG за мен.




3 коментара:

  1. намери си анатомията на бамес в нета и прерисувай от нея, че в момемнта са малко като извънземни..
    no offence.

    ОтговорИзтриване
  2. Добри са последния даже ми прилича на тоя тип Санди Коен от О.С. :D. Иначе keep going :)

    ОтговорИзтриване
  3. @sicious: Имам я свалена от няколко седмици, просто не ми се занимава да започвам с прерисуването от нея :D non taken.

    @Salomon: Последният е баща ми :D И по-всеобщо мнение наистина много се доближава до реалния му вид :D

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...