Punk. CM Punk.

Както наскоро май споменах в един пост, не съм гледал кеч от вече над 2 месеца. В смисъл... не гледам редовно. От последното PPV на WWE изгледах само Крисчън-Ортън мача, защото ми харесва как се сработват двамата. Иначе като цяло интересът ми е почти нулев и изобщо не ми дреме какво става в WWE, какво остава за TNA (IW) или ROH. Животът е все така интересен и без гледането на кеч. Но все пак....


CM Punk. Че съм фен, фен съм му. Не това обаче е причината отново да се заинтересувам какво става покрай него в WWE. Причината е това, което той прави в последния си месец там. След като обяви, че на 17 юли договорът му изтича и се маха от компанията (ама... не по сценарий, for real), бях малко разочарован, но Пънк изкара a-game-а си, дет' се вика, и ме накара да изгледам последните му две изяви в RAW. Първо - страхотното промо отпреди около три седмици, в което уж не по сценарий каза една камара истини за WWE в момента, прекрачвайки всякакви граници на няколко пъти:


След това беше suspend-нат (много добър начин да се извърти историята и да изглежда с една идея по-истинска). Когато нещата отново придобиха горчиво-лигав WWE привкус с последвалото промо на Сина и заплахата на Винс, че ако Сина загуби от Пънк ще бъде уволнен (хей, чета резултатите поне), Пънк се завърна и оправи нещата, смазвайки с още две изяви в рамките на един RAW - първо мега силен откриващ сегмент (развален от Сина) и след това един толкова свеж като идея финален сегмент, че дори горях от нетърпение да го видя (но отново развален от Сина). В общи линии Пънк прави нещо, което аз поне под тази форма не съм виждал досега. И го прави толкова добре, че чак ми е интересно да гледам.

Откриващо промо на Пънк
Live Contract Negotiations - Пънк и МакМеън

Жалкото обаче е, че почти сигурно след 17-ти той се маха от компанията, с което най-вероятно ще бъде сложен край на единствената истински интересна история в последно време. Ако стане чудо и той спечели мача си (и остане в компанията) може да се замисля отново да започна да гледам редовно поне RAW. Но шансът е малък, така че почивката продължава. Но в понеделник с интерес ще гледам Money in the bank (поне Сина-Пънк) и дано повечко хора в Щатите платят, за да направят същото, че на WWE да им дойде акъла.

Damn... wrestling is boring these days. Да живеят комиксите. Хохохохо.

PS: Може би най-накрая пораствам...
PS2: Yeah, right. Good luck with that.

1 коментар:

  1. Няма ли отново да има кеч публикации? C M Punk остана

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...