Препоръчани песни - Част 61

Мислех си това да е специален Spirit of Burgas 2011 Edition, тъй като с приятелката ми посетихме последния ден на фестивала (по-подробно за него може би в отделен пост по-нататък... ще видим), но тези идеи отпаднаха, тъй като няма много нова музика от изпълнителите на третата вечер, която да искам да споделя. И все пак.... чух доста повече от Deftones и Skindred, отколкото бях чувал през живота си, и си харесах някои неща. Тa препоръчаните песни този път са:

Deftones - Passenger (уникален ритъм на припева, а на мен трудно ми харесва ритъма на бандата)
Deftones - Elite (просто, защото на SoB всички избухнаха най-много на нея и беше доволно яко)
Skindred - Cut Dem (от новият им албум, както Бенджи сподели. Dubstep елементите не пречат, даже я правят по-шарена)

И нещо допълнително във връзка с последната банда: много отдавна препоръчах "Cold" на Evans Blue, която е една от най-добрите (спрямо моя вкус) песни, които съм чувал някога. Шансът голяма част от вас никога да не са я чували, да са пропуснали този пост или пък да не са я запомнили добре, е голям, така че ще се наложи първо да ви опресня паметта:


Така. Това горе е оригиналът на песента. А това, което поствам долу е един много приятен пиано кавър на песента, който някакъв пич на име Aaron Wiewel беше споделил на стената на бандата. Дано няма против, че ще направя клипа и свиренето му мааааалко по-популярни:


Харесвам пиано кавърите, защото когато са направени добре придават ново и някак по-класическо звучене на модерни песни, а и в YouTube могат да се открият наистина талантливи млади пианисти. Слушайте. Мен ме израдва много. С вокалите на песента добавени към тази музика ще се получи нещо страхотно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...