Проклета жега. Да живее Pepsi.

В следващия пост има продуктово позициониране. Не, че ви пука.

Топличко ми е. Съвсем малко, колкото потните ми жлези да работят по-малко и да ми лазят по нервите. Засилил съм се да пиша пост по въпроса за жегата от средата на миналата седмица, но все така става, че се сещам точно, когато трябва да изляза или пък вече ми се спи адски много. Хубавото (дали?) в случая обаче е, че от средата на миналата седмица нищо не се е променило, все още си е жега и написването на този пост е все така актуално. И отново: топличко ми е. Съвсем малко.

А интересното е, че точно в момента, типично като за лятото, аз си лентяйствам. Има повече от месец до началото на новия семестър и нямам нещо спешно за вършене. И пак жегата ме мъчи. Следователно хората, които работят, докато аз дремя пред вентилатора, би трябвало да се чувстват с пъти по-зле от мен. Рядък случай, но определено ги съжалявам. Факт е обаче, че ако стане по-хладно и започне примерно една поредица от едноседмичен дъжд, всичко живо ще тръгне да се оплаква от дъжда, така че угодия няма. Така е с много неща, но времето е един от най-универсалните примери.

С какво борим жегите обаче? Студени напитки, въпреки че от малък ми повтарят, че е лоша идея в 40-градусова жега да пиеш нещо, което досега е стояло във фризера или в камерата на хладилника. Поглеждам запотената чаша с Pepsi до монитора ми и ехидно се усмихвам на спомените за тези мъдри думи. Заобичах Pepsi в последните месеци. Дъгли години любимата ми газирана напитка бе Sprite, но с времето вкусът му като че ли ставаше все по-лош. Минах на Coca-Cola и цялата минала година в университета пиех нея. Доста от нея, даже беше тревожно. Ако не за здравето ми, то поне за финансите ми. Реших да спра колата, но не се оказа толкова лесно. Реших да мина на Pepsi, което има няколко плюса пред Coca-Cola, поне от моята гледна точка. И тогава: ПА! Неприятната изненада: в днешно време Pepsi е трудно за откриване. Не говоря за София (която изобщо не ме засяга) и Пловдив (който в момента ми е малко далеч). Говоря на по-местно, удобно за мен ниво.

Примери: в китния Пазарджик в абсолютно всяко кафе или друг тип заведение има продукти на Coca-Cola, но не и на Pepsi. Сериозно се замислям да направя една карта на града, върху която да отбележа къде може да се намери Pepsi. Така и така нямам какво друго да правя. Дори в Несебър ми отне четири дни, за да открия откъде може да се купи Pepsi, защото целият курорт е пълен с хладилни витрини Coca-Cola, но тези на Pepsi са кът. Накрая все пак открих цели две: в едно капанче точно срещу входа на северния плаж, както и в един магазин близо до хотел "Виго" (ако не се лъжа). Има надежда за Pepsi феновете, които са решили да летуват в Несебър (който между другото е страхотен курорт и аз вече най-спокойно мога да кажа, че много обичам. Следващото лято, живи и здрави, пак там.). Трудно е да ти се пие Pepsi в нещо време, да.

Щом подобни неща вълнуват съзнанието ми може да сте сигурни колко неангажиран съм с по-важни неща. Но лятото е за това. Есента идва и с нея и по-сериозните и належащи неща, които да ме ангажират. Не бързам за никъде, не бързайте и вие. И пийте Pepsi, не Coca-Cola. Има си предимства, казах ви. Пък и помага в жегите, а на мен дори сега ми е малко топличко. Съвсем малко.

1 коментар:

  1. Ако направиш такава карта, ще съм ти много благодарен!

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...