WWE SummerSlam 2011 - Нещо, което би трябвало да прилича на ревю

Тазгодишният SummerSlam, който мина преди два дни, беше едно от изданията на турнира, които най-слабо съм очаквал. Почивката ми се отразява случайно и не ме интересуваше кой знае колко какво се случва по седмичните шоута, а така надъхвацията за самите мачове е много по-малка. И все пак... 

Вчера на прибиране с влака от Бургас се сетих, че турнирът вече е минал, звъннах на Пачо и се разбрахме да мине през нас, за да го изгледаме. Изключително изненадващо в случая е, че изгледахме цялото ППВ от-до без никакво превъртане. Дори женския мач! Е, да, Пачо настоя (фен на Кели Кели е, все пак), но след един момент дори аз нямах против - женският мач се получи доста приличен и не ми се приспа от него (макар малко след това да ми се придрема). Браво на добичето Бет и реднечката Кели. Дотук за тях.

Обаче причината да изгледаме целия турнир май се крие във факта, че мачовете си бяха доста прилични до един, да не кажа даже добри. Дори Шеймъс-Хенри ми хареса, ако не друго то заради контраста между цветовете на кожите им. И двамата синеят, но поради различни причини, true story. От историята между тях също може да излезе нещо, както и от тази между Барет-Браян. Хубаво ми стана, когато някой от коментаторите припомни, че миналата година на същия турнир Браян беше изненадващия последен участник в WWE отбора, който победи NEXUS. Да живеят детайлите. Този келеш Браян може и да успее в WWE, колкото и странно да ми се струва. Преди година щях да ви кажа, че е невъзможно, ама на... 

Мачът на вечерта по скромното ми мнение беше Ортън-Крисчън, които за пореден (мисля, че пети път) направиха много добър мач, който ми хареса повече от този на Пънк-Сина, който бе няколко крачки назад като качество от предния. А и вече ми се спеше. За съжаление не се сетихме с Пачо да записваме физиономиите и коментарите си по време на турнира, а те бяха много по-добри от това скапано ревю. Съжалявам, че за вас остават само огризките от разсъжденията ми на кеч тематика. Главното остава за мен и околните, като например за това, че Крисчън е балък, задето с плюнките си събуди Ортън преди столирането или че Острието предпочита да живее с гризлита и лосове из канадските планини вместо да помогне на BFF-то си. 

Иначе както казах Пънк-Сина не ми хареса толкова, колкото предния им мач, но си има безброй причини за това. Най-важната вече я изтъкнах: бях спал 8 часа за общо 59 в момента, в който почна точно техния мач. През цялото време вдигах един отлепен етикет от двулитровка Pepsi в знак на подкрепа към Пънк. Не се зарадвах на победата му, защото очаквах да го прецакат заради грешката на Хунтер Тежката ръка (на закона?!?). Е, не го прецакаха там, прецакаха го после с Дел Рио, който ми е скучен. Насилва се момчето в промотата си, но аз след Еди Гереро наистина интересен мексиканец на микрофон не съм виждал.

Кевин Неш да се гърчи от някоя старческа болест. Мерси.

Иначе като цяло PPV-то беше доста добро, най-вече като качество на мачовете. Ама случилото се в последния мач ми развали настроението. Пънк е най-великото нещо в кеча през последните години и ако можеше в цял RAW да дават само него и няколко други свежи лица всичко щеше да е 6. Но не би... Това ме подсеща за поредното му могъщо промо (което е и единственото нещо, което гледах от днешния RAW). Може да превъртите направо на третата минута и 30-тата секунда:



"OMG! Kevin Nash! WTF? Thought he was dead. LOL!" Не е истина колко интересни за гледане са ми промотата на този човек. Поклон.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...