Препоръчани песни - Част 62

Музиката е нещо велико. Днес например, разни простотии се опитват да ми скапят настроението още отпреди да се бях събудил. В момента обаче съм надул Limp Bizkit и това ми помага да остана позитивен (колкото и странно да звучи "Bizkit-позитивизъм" комбинацията). И тъй като музиката е важна и ни помага в тежки моменти (или прави хубавите още по-хубави), е важно да си споделяме разни песнички. Та ето я и 62-рата порция музикални препоръки, която имам за вас.

Да предупредя, че песните са силно разнообразни и съм ги наредил от най-лека (т.е. най-много хора биха я изтърпяли) към най-тежка (в смисъл, че dubstep-a не е за всеки). Цъкайте на имената, за да чуете песните в YouTube. Here we go:

Да, определено утре ще вали, щом аз препоръчвам песен на Бруно Марс. Нещо повече - тя е от саундтрака на следващия The Twilight Saga филм. Nice, a? Това настрана - имам си причини да харесам песента. Знаех, че ще я препоръчам още вчера, когато я чух за пръв път. Дори сега спрях Bizkit, за да си я пусна отново. Препоръките на YouTube понякога са от полза.

Търсачката твърди, че никога не съм препоръчвал тази песен, което е странно, имайки предвид колко стара е и колко я харесвам. Жанр: alternative, има както бавна част с акустична китара и само вокал, така и по-бърза с доста повече инструменти. Страшно описание, нали? Едно от най-важните неща обаче са фоновите вокали, които много напомнят българска народна песен. Сериозно - чуйте тази песен!

Тъй като пиша описанията подред, чак сега се усетих, че всички песни досега, включително тази, имат една специфична насоченост на текстовете си. Докато аз се карам на подсъзнанието си, вие може да изслушате този вариант на тъй популярната в момента песен на Example, дори вече да сте го слушали. И оригиналът, и този ремикс си имат качества.

Минаваме вече по-тежък режим, тъй като не всеки би харесал това electronic, не-знам-си-още-какво творение. За Glitch Mob разбрах от първия трейлър на Captain America, а това определено е най-допадналото ми тяхно творение. От 01:57 започва лудницата. Да, и аз не знам какво ми става... Сигурно защото няма силни жици напоследък.

И тук вече най-плашещото - dubstep по рап песен на Chris Brown... мисля. Не е важно на кой е оригиналът, важното е, че ремиксът е доста приятен. Вече често ми се случва да губя време, за да преслушвам dubstep ремикси на разни песни и май това е едно от по-приятните неща, на които съм попадал. Пробвайте, ако не издържите ви разбирам напълно.

И така. Приятно слушане! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...