Страхотен финал на US Open

Току що приключи мъжкият финал на US Open, продължил 4 часа и 10 минути. Новак Джокович и Рафаел Надал направиха един изключителен мач, който ми напомни защо тениса е един от малкото спортове, които са ме карали да се чувствам съпричастен на това, което гледам. Невероятна издръжливост и от двамата, невероятни разигравания и спасени топки. Това бе първият (и явно последен) мач от турнира, който имах възможност (донякъде и желание) да изгледам, но бе от онези мачове, които ме карат да се чудя защо по време на турнир от Големия шлем не живея пред телевизора.

Бях разочарован, когато разбрах, че Джокович е бил Федерер, но пък предпочитам него за победител с пъти повече отколкото Надал. Да, хейтър съм. Който ме има във Facebook и се е случвало да е в сайта, докато аз гледам мач на Надал, знае докъде мога да стигна в злобните си коментари. Едно обаче не мога да отрека: Надал е някаква шибана машина. В един момент имах чувството, че са махнали истинския Надал и са вкарали някакъв робот вместо него. Не мога да си обясня как човек може да тича така в продължение на 4 часа и да има толкова енергия, колкото Надал показваше. Че го хейтвам - хейтвам го. Това няма да се промени, човекът ми е неприятен, но няма как да не призная, че се бори като звяр, особено в края на третия сет.

Колкото до Джокович - уникален. Казваше ми някога Божилов (мой съученик и цар на интригите, за незапознатите) колко добър е Джокович, но не та не... Е, в последно време го вярвам. То си се вижда. Дори аз съзнавам колко добър е, без да разбирам почти нищо от тенис, освен базовите познания на правилата и акъла да знам къде да кажа "Алееее, луд ли си?". Заслужени победа и титла за него, да са му честити. Да са му честити и спечелените 2.3 милиона долара, хаха. Ще има заря у сръбско тази нощ...

И така, с краен резултат 6:2, 6:4, 6:7, 6:1 Новак Джокович победи Рафаел Надал и спечели US Open. И пак ще се повторя: страхотен мач, луди, на моменти нечовешки разигравания. Въобще не съжалявам, че половината ми време за сън тази нощ отиде в гледане на тенис. Другата половина ще иде за кеч, хохо.

PS: Джоковица е много симпатична мома. На нея й пожелавам тази нощ на шампиона да са му останали достатъчно сили, за да направи поне един победен пробив и на нея. Живи и здрави!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

С книги назаем от новото ни студио/апартамент

Влогът се завърна, да живее влогът! Новото AntTemz Studio официално отвори врати с пускането на седмия брой на съвместния ни влог с Темз &...