Препоръчани песни - Част 63

Well, след минути отново напускам домашното огнище и тръгвам на "студентско пътешествие" към Пловдив. Пътуването насам-натам за някои може да е отегчително, но въобще не е толкова тежко, колкото доста хора го изкарват. Донякъде даже ми допада и тази седмица, ако два от трите основни водещи органа в тялото ми прещракат напълно, ще имам възможност да се насладя доста на тази своя страст. Ха!

Нещо, което обаче прави всяко пътуване по-леко, е музиката. Затова набързо ви подхвърлям няколко нещица, които да си качите на телефони/плейъри/мозък и да си слушате/припявате/бийтбоксвате, когато нарамите саковете/раниците и подпалите нанякъде. 

Dylan - In the moonlight (Do me) - Една от най-великите и истински любовни песни, създавани някога. От сериала Modern Family e, по който се зарибих в последно време. Великите неща са много простички. Мерси.

Theory of a Deadman - Bitch Came Back - сравнително нова песен с изключително зарибяващ припев. Пее се за лоши, потещи приятелите си жени. На 2-3 момента обаче имах чувството, че се пее за мен. Хоаехаеаохо. Not cool.

Skrillex - First of the year (Equinox) - Значииии... това е dubstep. Но не го подминавайте, защото има уникално здрав клип. Изненадващо в клип за dubstep може да се вкара някаква, макар и малка история. И мен ме завлича лекичко тази нова вълна. Може би виждайки, че света ни е в хаос ни се иска и да слушаме хаотично подобие на музика. Who knows...

Приятно слушане! Ще се видим в края на седмицата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...