Препоръчани песни - Част 65

"Оставам тук, бъди до мен
и двама сме в този плен
мълчание, а после смях
това не може да е грях..."

Опитите ми в сферата на писането вчера и днес са доста неуспешни. Горният цитат, част от текста на първата препоръчана песен, ме вдъхновиха преди малко, но не в посоката, която ми е нужна в момента. И все пак успяха, което е едно от чудесата на музиката. А какво е препоръчаното тази седмица:

P.I.F. - Оставам тук
Daughtry - Drown in you
Panic at the disco! - Mercenary

Чух парчетата преди по-малко от час и не съм спрял да ги въртя. Нямаше как да не ги препоръчам. Първото ми стана известно благодарение на Радо от BWC, така че благодарете на него. P.I.F. отново ме изненадаха приятно. След "Messiah" те отново показват, че могат да правят музика на световно ниво. Песента просто може да бъде почувствана. Браво на пичовете, дори ме надъхаха да ида да ги слушам на живо. Според сайта им на 17 януари (чак сега се замислих, че тогава е именния ми ден) ще са в "Петното" в Пловдив, така че ако има желаещи да ходим - свиркайте!

Колкото до другите две песни: от саундтрака на "Batman: Arkham City" са. Чаках го с интерес, но причините за това ме разочароваха: парчетата на Blaqk Audio и Serj Tankian вътре не са нищо особено. За сметка на това Daughtry очароват с доста приличен текст, а Panic с весела мелодия. Не съм някакъв голям фен на нито една от двете банди, но точно тези две песни са силни попадения. Приятно слушане!

PS: "Harder to breathe" на Maroon 5 има адски силен текст, но да я препоръчам ме спря само фактът, че иначе уникалният глас на Adam Levine не ми допада особено. Текстът обаче си е бруталия. True story.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Превю: WWE SummerSlam 2017 - Мачовете на RAW (за два от които ми пука)

WWE се пренасели като индийско гето. Ростърите и на двете основни шоута са толкова пълни, че не достига време да се обърне внимание на в...