Diablo III: Black Soulstone Trailer

Като изключим зарибявката ми по World of Warcraft в началото на това лято (която отмина сравнително бързо), май не съм играл друга сериозна компютърна игра тази година. Опитах с някои заглавия, които преди съм имал желание да поцъкам, но просто... не стана. Няма я тръпката. Diablo III обаче е заглавието, което е способно да застопори задника ми пред компютър за доста дълго време, и излизането му наближава все повече и повече. Преди няколко дни най-накрая попаднах на трейлъра от Blizzcon (който беше през октомври месец, но кой да обърне внимание...) и доволно поцвилих от кеф. Ето го и самото видео, за тези, които все още не са го видяли:


Очарователно. Blizzard-ските трейлъри винаги са успявали да ме грабнат, пък и Diablo II се води любимата ми игра like ever, нормално е да съм надъхан за това, че 10 години по-късно най-накрая ще излезе продължението й.

Между другото още от времето, когато цъках D2 и разучавах lore-a на Sanctuary, си мислех, че Belial и Azmodan най-вероятно ще са в третата игра. В смисъл... беше нормално при условие, че всички други измряха. Сега въпросите са какво е The Black Soulstone и дали самият Diablo ще се върне под някаква форма в края на играта. Съгласете се, че ще е кофти това да не стане. Предпочитам да намират начини да го съживяват игра след игра, отколкото да умре за постоянно в някой Act IV (защото и тройката ще има толкова) и оттам нататък игрите да се казват Diablo, но да са без любимия ни червен рогоносец вътре.

И така... първата четвъртинка на 2012, а? Силно ме съмнява, макар че ще е страхотен подарък за рождения ден. Blizzard имат навика да изкарват игрите си през лятото, така че едно кратко отлагане няма да ме учуди. Но 2012 е годината. Да видим дали DIII ще успее да измести D2: LoD от сърцето ми и дали ще ме накара отново да се почувствам като жаден за гейминг забавления хлапак, склонен да прекара 12 часа нон стоп в цъкане пред компютъра. Да видим.

3 коментара:

  1. Усещам, че като излезе DIII и мене ме чака същото - цъкане с часове, намиране и складиране на предмети, както и билдване на характери според намереното -).

    ОтговорИзтриване
  2. Трудно е да се каже. За момента не. Не играя нищо и нямам желание да играя нищо. DIII обаче е способна да промени това и интересът ми е голям. Нека излезе, ще говорим пак.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Пазители на галактиката: Император Куил" (и мъчното комиксоиздаване у нас)

"Комикси! Комикси! Дайте комикси!", скандираха в хор гладните за истории в картинки нърдски души, но във Facebook страницата н...