"За нещата за гледане 2" с Бирето и Барак Обама: Supernatural, 30 Rock, Домашен арест и други

Все още науката не е измислила как да върне тандема Васа Г./Хохо в областта на телевизионната критика (и живота... ууу, грозен черен хумор), така че се налага аз и смелият, черен, наскоро надебелял котарак Барак Обама отново да влезем в ролята на ТВ критици. При това ТВ критици, които не ги бива за тази работа.

Ще се старая да не спойлвам. ОК?


Започваме с Supernatural и най-лубрикиращите своите фенки братя Сам и Дийн Уинчестър. След като шестият сезон беше горе-долу, стигнахме и до седми такъв, който доста набързо заряза основната сюжетна линия на предния и започна съвсем нова. В случая няма лошо, тъй като лично на мен новият сезон ми харесва доста. Върна се към корените някак. Основното:

- Голяма част от епизодите са от доскоро неприятния ми filler тип и си имат собствена, отделна история (изрод за убиване).
- Дийн вече няма толкова причини да се държи като мрънкаща кучка и отново е забавен. Сам е малко на кантар - от една страна е интересен с факта, че в главата му цари адски хаос, но от друга не обръщат много внимание на това и той се държи прекалено нормално. Очакваме развитие по този въпрос.
- Новите злодеи в сезона стават. Дик Роман започва да се утвърждава като един от най-запомнящите се лошковци от всички сезони, но има време. И все пак: "Дик" е мега силно име.
- И за финал: краят на midseason finale-то (епизод 10) беше доста тежък. Бях на косъм да се трогна. "Да" или "не" ще видим през 2012-та. "Да" ще да е. До-виж-да-не!

Оставяме свръхнатуралното настрана за една кратка спортна бележка: ROGER FEDERER!!! Sorry 'bout your damn luck, Tsonga! През 2012-та трябва да гледам повече тенис. Имам чувството, че ще си струва, особено ако Федерер продължава така. Край на бележката.

По bTV започна "Домашен арест". Като изключим, че сериалът в много отношения е копие на "Двама мъже и половина" (сходства има даже в героите, а къщата е 1 към 1, което е... странно и леко жалко), в общи линии става за гледане. Голям плюс лично за мен беше появата на Борислав Захариев, aka Боби Турбото. Изглежда ролята му на съседа на Коцето ще е постоянна, което е добре. Та... става за гледане. Толкова.

Преди около месец започнах да гледам 30 Rock (по някоя от бг телевизиите са го давали под името "Рокфелер Плаза", мисля) по препоръка на една позната. Много добро решение. Има си солидни причини през последните години този сериал да е постоянно сред номинираните и печелещите "Emmy" за комедийно шоу. Разказва се за едно шоу в NBC и това как главната сценаристка се опитва да се справи с изискванията на новия шеф и новата побъркана звезда на шоуто. Алек Болдуин прави нечовешка роля в ролята на шефа, просто нечовешка. Нали знаете как в комедийните сериали има някой, който да изпъква пред останалите и да е основна причина да гледате сериала? Шелдън в The Big Bang Theory, Чарли в Two and a half men, Барни в How I met your mother и т.н.? Интересното при 30 Rock е, че лично за мен се събират трима коренно различни герои, които да ме карат да го гледам: Джак (Болдуин), Кенет (наивният и сбъркан по своему асистент в телевизията) и Трейси (звездата на шоуто, сбъркан по много начини). 30 Rock определено си струва да се види. DO IT!

Постът отново взе да става скучновато голям... Скипваме набързо останалото инфо: почнах и "American Dad", но го гледам от дъжд на вятър. Бива. По-забавен ми е от другото отроче на McFarlane - "Family Guy". Приключих сезона на "South Park", който беше доволно смешен през втората си половина. Ще има още поне пет сезона, което означава още много загубени минути от живота ми, прекарани в гледането му. Мммм, изгониха Ангел и Моисей от X-Factor. Жалко. Те като че ли се оказаха най-свежото в шоуто, поне според мен, а вариантът им на "Черно море" от концерта във вторник беше страхотен. Ако не забелязвате съм дал линк. Чуйте ги.

И така. Евентуално, когато ми остане време за гледане на разни неща, мисля да почна "Под прикритие" (много хвалби му се събраха) и "The Walking Dead". А и сезонът на "Dexter" скоро трябва да свърши.

Хм... "критиката" ми всъщност е изброяване на това, което гледам без да кажа нещо важно. Ахахахаха! Изобщо не е лесно. Хайде, със здраве и от мен, и от Барак. И нали помните:

Зимата иде.
...чак през април 2012. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...