Препоръчани песни - Част 66

Музикално ми е. То и личи - за четвърта поредна седмица в блога има пост, свързан с музика. Този обаче ще е по-разнообразен. Започвам с новина: оказа се, че на 10 декември Димо и Виктор от P.I.F. ще имат акустично изпълнение в едно от най-приятните ми местенца в Пазарджик - "Бар без име". Новината доста ме зарадва и вече навих двама-трима души да отидем. Както някои от вас знаят от поста миналата седмица, в който ви хвалих новата им песен "Оставам тук", бях надъхан да ида да ги слушам на живо в Пловдив на 17 януари. Не съм се отказал, но участието им по-наблизо е добре дошло и не е за изпускане. Доволен съм, даааа.

Като оставим тази новина настрана е хубаво да се сетя, че постът се казва "Препоръчани песни". Отново ще ви препоръчам три заглавия. Първото е един доста добър кавър на култовото парче на Нанси Синатра "Bang Bang". Пее го някакво момиче с шантаво име... може би полякиня? Не знам и не ми пука, получава й се. Оттам скачаме отново на Panic! At The Disco. Не ме линчувайте. След като през изминалата седмица скъсах "Mercenary" от въртене, реших да дам нов шанс на някоя друга тяхна песен. Долу ще видите победителката. А сакото на вокалиста им... ох, това сако. Искам го. Иссссссскам. За финал: песен, препоръчана от Гацева преди няколко седмици, но за която пак тя ме сети вчера. Интересен клип, интересен текст. Example не си губят времето.


Приятно слушане, отново. Сега след като отметнах важното за поста, още малко рандъм размисли на музикална тематика: отново започнах да слушам музика заради самата музика, заради ритъма, усещането. Не се опитвам да си обясня живота си чрез песни, защото... let's face it... глупаво е. Социалните мрежи наложиха една много лоша тенденция песни да се слушат и споделят с познати не толкова заради самите песни, колкото за да се каже/намекне нещо. Тази тенденция ме дразни, тъй като хората умишлено не искат да бъдат по-прями и откровени, а вместо това се крият за чужди (макар и по-красиви) думи. Глупци. Търсете смисъл, вниквайте в текстовете, но не песните описват/оправят живота ви, а вие самите. И не, с чалга методът не работи...

А, да... новият албум на KoRn се е появил в zamunda. Този, който е колаборация с разни известни dubstep "творци". Май става за слушане и определено е крачка в някаква по-положителна посока след последния им, "суров" албум. И въпреки всичко май само "Get up", която вече даже е стара, и интрото на "Narcissistic Cannibal" ме грабват. И все пак по-добре цял албум KoRn + dubstep, отколкото цял албум Metallica + Lou Reed. Днес чух една песен от втората комбинация и вече съжалявам феновете на Metallica.

Това е. Този необичайно дълъг и разнообразен за категорията "Музика" пост приключи. Чака ме сериозна борба срещу чалгата на седми и осми декември, но ако все пак открия някое струващо си нормално парче от хубав стил, другият уикенд пак може да препоръчвам. И помнете:

There's nothing wrong with just a taste of what you paid for...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Превю: WWE SummerSlam 2017 - Мачовете на RAW (за два от които ми пука)

WWE се пренасели като индийско гето. Ростърите и на двете основни шоута са толкова пълни, че не достига време да се обърне внимание на в...