За acoustic live шоуто на Димо и Виктор от P.I.F. в Пазарджик

"Събираш целия ми свят в себе си."

Когато снощи чух това изречение нямаше как да не поддам. Нямах дори идея, че е от песен на P.I.F. и когато го чух... бам! Божиите очи се напълниха, седнах на стола и зациклих до края на цялата песен, която сега вече знам, че се казва "Цялото небе". Ще се пазя от нея.

Да, напълно очаквано (както го бях и предвидил) поне една от песните на Димо и Виктор от P.I.F. успя да разчувства вече тъй твърдото ми сърце. Двамата направиха страхотно шоу в "Бар без име" в Пазарджик и съм адски доволен, че отидохме. Макар и да не съм запознат с кой знае каква част от творчеството им, слушах всички песни с кеф. Фактът, че изпълненията бяха акустични, ми допадна още повече, защото целият акцент падна върху гласът на Димо и китарата на Виктор. Двамата споделиха, че импровизират на много места и решават на момента как да изсвирят дадена песен (на два-три пъти започваха отначало), но, hell, това си беше наистина добра импровизация.

Макар и малко по-плахо в началото, хората в бара постепенно се отпуснаха (отпуснахме) и от втората част нататък пеехме с пълен глас кой каквото може. И хоп - сега отново съм без глас! Загубих го още на седми декември в предпразничните изпълнения на жички, вчера тъкмо бях започнал да си го връщам и сега пак си замина. Какво да ви кажа... яко е. Който е ходил знае. Усещането да пееш песни, които знаеш и харесваш, докато създателите им ги изпълняват на живо на няколко метра от теб, е просто страхотно. А как виках... ооо, как виках...

Очаквах най-вече смазваща романтична атмосфера (все пак акустика + песни на P.I.F.), но имаше много весели и забавни моменти, като например избухването на "Колело" и изпълнението на "Излел е Дельо хайдутин". Което ме подсеща да отбележа, че най-силно усетих (и изпях/крещях) "Невидимо дете". Да чуя "Оставам тук" също бе много приятно удоволствие и най-важното: не се разревах на нея, както очаквах *successkid* "Песен" и "Приказка" също бяха силни попадения. Всъщност.. безсмислено е да изреждам всички песни. Кефих се на почти всичко и забавлението беше на ниво. Който е изпуснал може само да съжалява.

Май съм прекалено ентусиазиран, не знам. Но ми беше яко. На 17-ти януари, навръх именния ми ден, пак отивам да ги слушам/гледам, този път обаче в цял състав и в Пловдив. А дано в китния Пазарджик и занапред има подобни качествени събития.

PS: Умишлено няма да ви кажа какви вариации на текстовете бяха измислени от нас четиримата по време на шоуто, но ако някоя вечер ме срещнете някъде и съм почерпен ме подсетете да ви изпея нещичко.
PS 2: Димо свиреше на една уникална джаджа, наречена "теремин". Това чудо е страхотно, особено за live-ове. Мислим да си вземем по едно.
PS 3: Няма как да не отбележа "Сладката страна на нещата", която май е най-новата им песен. Ето ви линк, разпространявайте сред приятели.

И за финал една простичка истина:

"Блажено е това сърце
усетило безвремие..."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

С книги назаем от новото ни студио/апартамент

Влогът се завърна, да живее влогът! Новото AntTemz Studio официално отвори врати с пускането на седмия брой на съвместния ни влог с Темз &...