Коментари върху WWE TLC 2011

Вчера си приготвих софрата (мезе и уиски = по-голямо удоволствие от гледането на каквото и да е) и изгледах WWE TLC 2011, макар и с маааалко скипване тук и там. Нямаше как, все още съм в не особено заинтересована фаза и не издържам да гледам всичко, особено когато става дума за не особено важни и понякога глупави неща. Ако мога да обобщя, ще кажа, че съм доста доволен от видяното - получи се солидно PPV, имаше интересни събития, изненада... Но все пак пиша поста, за да дам по-обширно мнение, не за да обобщавам. Внимание: СПОЙЛЕРИ!

 Ако тази, казваща толкова много картинка, е спойлнала на някой... съжалявам. PPV-та се гледат преди да се ровиш в интернет :/

CM Punk запази в един много добър TLC мач и няма как да не съм доволен. Цялата идея с белезниците и заключването му за въжетата бе много добра и определено добави много драма в самия край на мача. Той, Дел Рио и Миз се справиха повече от прилично при условие, че май и на тримата им бе първи TLC мач. Единствената ми забележка е, че имайки предвид колко интересен беше, мачът можеше да е поне с няколко минути по-дълъг.

Не мога да кажа същото за HHH-Неш. Да, беше... гледаемо, но се проточи повече отколкото ми се искаше. Допадна ми, че Хънтър се концентрира в коленете на Неш, така оправдаха факта, че Diesel вече е без дизел и едва се движи. Радвам се също, че това е краят на историята - Неш уж писал в Twitter, че е "сложил край" с някого, когото обича, демек ННН. Ако бяха проточили нещата да Mania и този мач (или негова вариация) бе там, нямаше да съм никак доволен.

Като споменах Twitter, постоянното му споменаване в WWE изобщо не ми пречи. Даже мисля, че е страхотна идея. WWE яко протягат ръце към социалните мрежи и това е нещо напълно естествено и лично според мен е един добър бизнес ход. Връзката с публиката се засилва - вижте само какво става с Zack Ryder. Човекът едва ли не сам си изгради невероятна фен-база. Реакцията по време на мача му със Зиглър беше страхотна, самият мач също. Дори на мен ми стана яко да видя Райдър с титла, а сцената с ревящия му баща и подскачащия Big O беше готин момент за всеки фен на YouTube шоуто.WWE не издъниха това, браво!

Хареса ми и как се изгради малка история около мача за интерконтиненталната титла с двете атаки на Коуди Роудс над Букър Ти. Самият мач беше ОК, но може би Коуди може да вземе още нещо от враждата преди да премине към следващ претендент. Около WHW титлата нещата се развиха доста... интересно. Не очаквах точно това да се случи, т.е. мислех си, че ако Big Show спечели титлата, Браян няма да кешира и обратното. Ето обаче, че WWE отново направиха едно изключително кратко царуване със световна титла. Дали е грешка? Не. Big Show не ми е интересен като шампион, а и с това развитие на нещата Хенри излиза много силен от борбата за титлата, а Браян-Шоу вече имат солидна основа за мач на Royal Rumble.

Другото беше по-скоро ей така, като визирам най-вече трите "допълнителни" мача - Шеймъс/Суагър, Финикс/Кели и този за титлата по двойки. Ако ще ги има на PPV, поне да получат маааалко повече внимание преди това. Колкото до Ортън-Барет - беше ОК, но няма да го запомня. Дотам.

Биват нещата, биват. Даже в края на седмицата, ей така, ваканционно, мисля да изгледам и новия RAW. Интересно ми е какво ще стане между новите Остин/Винс, а именно Пънк/чичо Лари, както и какви ще ги върши Кейн. Ох, Кейн... ако не беше завръщането му миналата седмица щях да съм доста по-безразличен към WWE в момента. Отново ви споделям клипчето, няма как. Маската на оксиженист, новата маска, психарската усмивка... върнаха ме години назад. Хохохо!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...