Какво да гледате (01.02.12): Ides of March, Drive, Sherlock Holmes 2

Няма да обяснявам целта на поста: който е видял предния - знае. Който не е, ще се досети. Минаваме направо на заглавията, които изгледах в последно време.


Sherlock Holmes: A Game of Shadows (трейлър) - Гледах го с много добра компания на кино преди доста седмици, но ето, че чак сега дойде момента да получи малко реклама в блога. Мисля, че все още го въртят по кината, така че не е късно да идете да го гледате.Подобно на ситуацията с първия филм, първоначално изобщо не бях надъхан да го видя, като първият трейлър също не спомогна със своите random екшън сцени. Нагласата ми обаче се промени 10 минути след началото на филма. Новият "Шерлок Холмс" е лично за мен с една идея по-добър от първия. Отново имаме уникалния Холмс на Робърт Дауни Jr., намиращ стабилна опора в Джъд Лоу, но този път срещу себе си има един по-равностоен противник в лицето на проф.Мориарти (хареса ми как Jared Harris се справя с ролята, напомняше ми за твърде интелигентен булдог). Интересна история, прекрасно развитие, приятен хумор, запомнящи се сцени и наистина силен финал. Хайде към най-близкото кино и стига мрънкане, че ви е скучно.

О, и един малък детайл: преди филма ще можете да видите трейлъра на "The Dark Knight Rises" на голям екран, което за мен може би беше дори по-важно. Que-que pasa-pasa (dance)

В случай, че ви мързи или не ви се дават пари (хайде, познаваме се...), имате и друга възможност (която скоро може и да нямате) - замунди, арени, колизеуми. Там може да откриете следващите две предложения:

Drive (трейлър) (към чието заглавие в България бе добавено "Живот на скорост", което не съм убеден, че е добра идея) - Странен филм. Шарен и по-някакъв свой си начин красив. Имам предвид визуалните му качества. Доколкото разбирам на някои допада много, на други - изобщо. Аз май клоня към първите. Филмът започва наистина бавно, но в един момент се завързва някаква интрига и най-накрая започват да се случват неща. Бях изненадан и от нивата на бруталност в някои сцени от втората половина на филма. Най-важното обаче май се явява Раян Гослинг. До скоро не свързвах мутрата му с нищо друго освен с The Notebook (който не съм гледал, хахаха), но той лека-полека започна да прави едно забележимо завръщане на големия екран. Не съм вярвал, че ще хваля някой актьор, заради липса на емоции по лицето му, но е факт: героят на Гослинг, с неговия замръзнал poker face, е по някакъв странен начин интересен. И тук не мога да ви кажа почти нищо за историята, защото в два реда ще ви разкажа целия филм. Струва си да видите филма, ако не за друго, то поне, за да определите в коя от двете категории гледали го попадате.

The Ides of March (трейлър) - "Мартенските иди" е малко по-специален филм, който едва ли ще е интересен на всички. Става дума за политически трилър/драма, отново с Раян Гослинг, но и с Джордж Клуни (слаб Батман си, д-р Рос). Клуни е сенатор, борещ се за кандидат-президентска позиция за следващите избори в САЩ. Предстоят вътрешнопартийни избори и Гослинг, млад и надъхан член на неговия екип, се превръща в още по-голям фактор за резултата от тях. Приятен филм с добра актьорска игра, но както казах няма да е интересен на всеки. Аз буквално го изядох, защото се разказва за предизборна кампания, god damn it (само познатите ще разберат, извинявам се на незапознатите с живота ми :D ). Като единствен минус мога да посоча, че като за филм, в който се говори и за политика (не само) историята можеше да е малко по-завъртяна, а краят малко по-ясен и категоричен.

Също така започнах да гледам и "Под прикритие", но няма смисъл да го препоръчвам, защото тези от вас, които са заинтересовани  най-вероятно вече го гледат. След като няколко души ме убеждаваха, аз най-накрая го почнах, но и моето гледане е едно... по 15 минути докато хапвам (закуска, обяд). И така за две седмици съм изгледал 3 епизода. Fuck yeah!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...