Препоръчани песни - Част 72

Този път започваме с един alternative кавър на Set Fire to the Rain. Не разбирам защо хората толкова са луднали по Адел. Окей, има яки текстове, як глас, музиката й е приятна... хм, да, сега като го написах вече разбирам защо, но просто това не е моят стил и не е нещо, което да мога слушам постоянно. Виж, когато някой, като тези супер талантливи пичове от Take The Seven, направи мега силен жица кавър на нейна песен, започвам да слушам кавъра с кеф. Така става в този случай. Хората около мен с право се оплакват от две неща: това колко често врякам тази песен (защото моето не е пеене...) и това колко често wubwubwub-вам някой случаен дъбстепец. Слушайте!

Другото в "плейлиста" днес са една песничка на Powerman 5000; песента на Framing Hanley "Ти Тъпо Момиче", която май ще си остане единствената тяхна песен, която харесвам; "Keine Lust" на Рамщайн огромна част от вас най-вероятно я знаят, но през последните две седмици я въртя доста, защо да не сетя и вас? Бедни пълнички хора... Кльощавелко е с вас! *комфортингхъг* Ииии приключваме с музиката на младите - dubstep ремикс на песен на Rita Ora. Рита главите на 'ора, не самите 'ора. Благодарение на BiZ-ето, тъй като аз не следя какво излиза. Хах.

Хайде... приятно слушане!


И сега, специално за всички фенки, опитът ми да изпея "I set fire to the rain" миналата седмица. Да се има предвид, че: 1. Бях се драл на няколко метъл парчета преди това и нямам глас. 2. Умишлено не си давам много зор, за да не ви шашкам. Хехехе. Have fun докато не съм решил да махна видеото ;) :D


ПОДПАЛВАМ ОГЪНЯ!

1 коментар:

  1. ха ,лол единствената песен на Адел,която ми харесва -добре си се справил,много емоционално...Разсмя ме -особено с крещенето :D

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...