Diablo III излиза на 15 май

YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES! YES!


15 март, въпреки цялата си (ми) мързеливост, изглежда е ден за приятни новини, които да ме правят доста щастлив. След като по-рано днес стана ясно, че KoRn ще са на тазгодишния Spirit of Burgas (което ме прави почти сигурен посетител), преди няколко минути разбрах нещо много по-важно - Diablo III, продължението на един от любимите ми начини за губене на време, ще излезе на пазара на 15 май, т.е. след едва два месеца. След 12 години два месеца са нищо. Тъкмо си подсигурих стипендии в началото на седмицата... хах!

Честито на всички фенове, точим брадвите и чакаме 15-ти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Превю: WWE SummerSlam 2017 - Мачовете на RAW (за два от които ми пука)

WWE се пренасели като индийско гето. Ростърите и на двете основни шоута са толкова пълни, че не достига време да се обърне внимание на в...