WM 28 - Няколко думи/нещо като ревю

ВНИМАНИЕ! В поста (очевидно) има спойлери от WrestleMania 28. Предупредени сте.

WrestleMania 28 мина и сега следващата дата, която очакваме с нетърпение, е 15 май (Diablo III). Но важното в този пост и този момент е кечът, който, както се изрази най-добрият ми приятел, "стана много добър". Indeed. Като за начало поствам мнението си за Мания, така както го написах в BWC малко след като бях изгледал PPV-то. Няма да правя никакви редакции, защото най-добрата оценка за нещо изгледано според мен е тази, която даваш на продукта веднага след като си го видял.

Утре ще напиша няколко думи и за RAW от втори април (велик ден, ей!), тъй като реших, че опасността да спойлна прекалено пресни неща на някого е много голяма. Но, хора, ако сте фенове - гледайте RAW! Задължително. Сега - ревюто/мнението за Мания 28:

"С ГОЛЕМИ БУКВИ ИСКАМ ДА БЛАГОДАРЯ НА WWE ЗА УНИКАЛНИЯ ПОДАРЪК, КОЙТО МИ НАПРАВИХА ЗА РОЖДЕНИЯ ДЕН! ПОКЛОН!

Толкова емоция, толкова чудо... Главният мач, лично за мен, оправда абсолютно целия си хайп и факта, че бе обявен преди цяла година. Изключителна публика (на мен това, че Манията е на стадион, а не на закрито изобщо не ми пречи - атмосферата е страхотна и в двата случая), която ме зарадва още повече с това, че беше адски про-Роки. Моментът с гледането бе задължителен. Мачът - много по-добър отколкото съм очаквал. Признавам - имах опасения, че някой от двамата (Сина, кхъм) в тази суматоха може да се поддаде на напрежението и да прецаква нещата, да не се държи професионално. Но, мамка му, това беше спектакъл. Това беше мач, който ще остане в историята на Мания. Обичайните вдигания след финишъри, но при всеки имаше драма. Финалът обаче - ЕПИЧЕН! Люто започнах да псувам Сина като се нагласи за People's Elbow и още по-люто започнах да крещя от радост, когато съдията преброи до три след Rock Bottom-a. Без да ми се обижда никой - майната му на правилния буукинг, майната му на това, че Сина бил активен кечист, а Скалата не. Тук става дума за фенщина, за подкрепа и сляпо желание твоят човек да победи. В такива моменти разбирам футболните фенове. Страхотен завършек на Мания и съм адски доволен, че страховете, които имам от една година, че Сина ще победи, не се превърнаха в реалност.

Вторият свръх емоционален мач за мен бе HIAC-а, ясно е. Тейкър марк съм в известна степен. Даже осъзнавам, че за мен не е толкова важен самият Тейкър, колкото това стрийкът да продължи. И за пореден път бях мега близо до инфаркт, най-вече в момента с Sweet Chin Music/Педигри комбинацията. Тениска хвърча, вени изпъкнаха, слюнка хвърлях... но три нямаше. Уникална психология. От точно тази гледна точка този мач бе шедьовър. Действията на всеки един от тримата, емоциите им. Имаше малко кръв, имаше белези от войната (гърба на Тейкър), клетката я ползваха на средното за HIAC мачовете от последните години ниво. И най-вече - 20:0. Една легенда продължава, за да можем ние, Тейкър марковете, да треперим и догодина (надявам се). Срещу кого ли? Мисля, че е ред на Сина да опита. Мисля, че е време на Сина да падне. Но това - догодина. Днес, сега важният момент беше наистина 20:0 надписа и картината пред него на трима от без съмнение най-великите кечисти, които сме имали удоволствието да гледаме. Прегърнати, заедно, заслужили уважението на всеки фен по света, харесващ ги или не. Никога не съм харесвал HHH особено, за Майкълс ми е все тая, но просто какъвто и хейтър да си на някой от тримата трябва да осъзнаеш величието на този миг. Уникален спомен. Благодаря им.

Джерико-Пънк пострадаха малко от липсата на реакция, но дадоха много от себе си. Очаквах нещо по-различно от тях, макар и да не мога да обясня какво. Но в никакъв случай не съм разочарован, а даже съм приятно изненадан, че се обърна внимание и на психологията, вместо просто на техника. Джерико просто смазваше с поведението си в началото на мача (Hit me!). Пънк смаза накрая с "Tap out, you son of a bitch!". Бруталните Стени на 2-3 пъти + контрата на хуракараната + уникалният край на мача, който може би беше най-интересният край на мач от всички тази вечер.

Другото... не знам. Мега доволен съм, че Team Johnny победи, макар че мачът беше доста слабичък (е, имаше своите 2-3 момента). Миз да вземе победата е доста добра идея, това Ийв да коства мача на Райдър също. Само ме е яд, че не дадоха повече шансове на Зиглър да блесне. Женският мач бе уникална помия, която не трябваше да продължава толкова дълго. Загубата на Браян за 18 секунди не желая да я коментирам, макар че и тя си има своя едничък плюс (Шеймъс изглежда изрод). Публиката каза достатъчно със скандиранията, които продължиха до средата на шоуто. Дано на някой му светне лампичката. Кейн-Ортън се получи доста стабилен мач и съм доволен, че мой човек спечели... но тъй като и двамата са мои хора, щеше да е изненадващо ако не се бе случило. Както каза най-добрият ми приятел: "Да не стане като Ортън - happy birthday to the ground!". Честит рожден ден на патерици и за него, личи си, че на 1-ви април срещу някой от BOD не му върви, хахаха.

На всички вас - дано сте се вълнували поне на половина колкото мен. Страхотно шоу, едно от онези, които те сещат защо не искаш да оставиш "онзи театър дето се бият само на ужким" колкото и да остаряваш. Много такива Мании ни желая, че и по-добри.

YOU WERE ROCK BOTTOMED TO THE DEPTHS OF HELL, YOU GREEN-ASS FRUITTY PEBBLES SON OF A BITCH! YES! YES! YES!"

И за финал снимка на един от най-паметните моменти, които съм виждал за 10-те години през които съм кеч-фен:



Това е. Утре RAW. Ударно в земята, след което болката идва бързо... който разбрал разбрал.

1 коментар:

  1. Изощо не вярвах, че ще дадат победата на Скалата. Подивях от кеф в нас, за момент станах пак на десет години :D .

    Иначе HIAC беше много емоционален момент, иначе мачът не беше нещо кой знае какво.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Пазители на галактиката: Император Куил" (и мъчното комиксоиздаване у нас)

"Комикси! Комикси! Дайте комикси!", скандираха в хор гладните за истории в картинки нърдски души, но във Facebook страницата н...